۱۳۹۲ بهمن ۲۶, شنبه

وقتی نوری زاده ملا می شود+فیلم

علیرضا نوری زاده روزنامه نگار سلطنت طلب که چندی است با پشتیبانی مالی عرب های حاشیه خلیج فارس تلویزیون ایران فردا را تاسیس و مدیریت می کند خود را در جایگاهی می بیند که در تمامی مسائل اظهار نظر کند.
وی که خود را در همه امور کارشناس می داند  این بار از حسین بور دعوت کرده و با وی مصاحبه کرد
نوری زاده در این برنامه گفت: " آخوندهای شیعه به دروغ می گویند خلیفه دوم درب خانه حضرت زهرا(س) را آتش زده و به و منزل ایشان هجوم آورده و او را به شهادت رسانده است درحالی که علی (ع) شهسوار و شیر اسلام دست بسته در کنج خانه نشسته و باز می بینیم که حسین بی علی(ع) نام فرزندان خود را عمر و عثمان می گذارد که مثل علی اکبر(ع) جزو شهدای کربلا هستند و ادبیات آخوندی اینها را از تاریخ حذف کرده است بخاطر اینکه نامشان عمر و عثمان است."

این گونه شبهه افکنی علیه شیعیان بیانگر مشکلاتی است که گریبان تلویزیون" ایران فردا"را گرفته و لذا برای ادامه زندگی نباتی خود می بایست برای جلب رضایت اربابان خود هر روز بیشتر از دیروز به چنین شبهه افکنی های روی بیاورند
چند نکته مهم:
اولا؛ آقای نوری زاده یک روزنامه نگار است و از لحاظ علمی در مقامی نیست که بخواهد در مسائل تاریخی و دینی اظهار نظر کند.

دوما؛  نه تنها تمامی راویان شیعه نقل کرده اند بلکه در کتب اهل سنت نیز بر این مطلب اذعان شده است که این خلیفه دوم بود که با آتش زدن درب منزل امیرالمومنین علی (علیه السلام) و هجوم به منزل ایشان موجبات شهادت حضرت زهرا(س) و فرزندش شش ماهه اش حضرت محسن(ع) را فراهم کرده است .
ثالثا؛ رسم عرب بر چنین نبوده که بخاطر محبت بر کسی نام آن را انتخاب کند.
این نامگذاری‏ ها اشكالی ندارد. نه حاكی از تأیید خلفا است و نه چیز دیگر، چرا كه نامگذاری در هر اجتماعی، بسته به فرهنگ و سنت آن است.
عرب‏ ها برای خود یك سری نام‏ های متداول داشته ‏اند كه بعضاً "عَلَم" بوده و معنای خاصی نداشته و بعضی از آن ها معنا داشته مانندحارث كه مربوط به فرهنگ آن زمان جامعه بوده است،  از جمله آن: ابوبكر، عثمان، عمر، معاویه، عمر، یزید و.... می‏ باشد این اسامی در فرهنگ زمان امامان پیشین مطلوب و مرسوم بود و امروز هم در بسیاری از كشورها و مناطق عرب نشین، این اسم ‏ها مورد پسند مردم است و مردم فرزندانشان را بدین گونه نامگذاری می‏ كنند.

امامان‏(ع) نیز طبق فرهنگ و سنّت متداول زمان خویش برای فرزندان‏شان اسم انتخاب می کردند.

نه‏ نامگذاری  عمر، عثمان و معاویه دلیل بر خوبی و تأیید خلیفه دوم و سوم و معاویة بن ابی سفیان است. و نه این اسم‏ ها را بر فرزندان خود نگذاشتن دلیل بر بدی و نشانه عدم تأیید، لیكن بعد از حادثه كربلا و ستم‏ های‏ خلفا و بنی امیه، فاصله فرهنگی بین شیعه و دیگران روز به روز بیشتر گردید و رفته رفته در فرهنگ شیعه یك سری اسم‏ ها رواج یافت و یك سری اسم ها از رونق افتاد.
شیعیان در قرن های بعد كوشیدند با نامگذاری فرزندان خویش به نام‏ های پیامبر و اهل بیت((صلوات الله علیهم اجمعین) و صحابه باوفایشان، به نوعی در پی زنده كردن ارزش ‏ها برآیند. و  این همان فرهنگی است که برگرفته از رهنمودهای امامان‏(ع) می‏ باشد.
برعكس آنانی كه چهره‏ های بارز دشمنی با پیامبر(ص) و اهل بیت مكرمشان بودند، همانند ابوسفیان، معاویه،یزید و... نام‏ های آنان در اسم گذاری‏ های شیعیان از رونق افتاد و كم كم متروك شد. این سخن مربوط به قرن‏ های بعدی است.
بنابراین اسم گذاری‏ ها برگرفته از فرهنگ اجتماعی است و در زمان امامان به خصوص در زمان امام علی (ع) نامگذاری به آن اسم ها مذموم و متروك نبود.
اما در مورد حمله به خانه امیرالمومنین سلام الله علیه و به آتش کشیده شدن درب خانه آن حضرت که به واسطه همین یورش حضرت زهرا سلام الله علیها به شهادت شدند آمده است:
«  ابومحمد عبدالله بن مسلم بن قتيب دينوري (معروف به ابن قُتَيبَة) در گذشته ي سال 276 هجري، در کتاب خود بنام "الامامة والسياسة"جلد اول صفحه ي 12، چاپ سوم، 2جلد در يک مجلّد، تحت عنوان "کيفَ کانَت بيعة علي أبي طالب کرَّمَ الله وجهه" (علي کرم الله وجهه چگونه بيعت کرد) با ذکر سند از عبدالله بن عبدالرحمن انصاري روايت کرده که گفت:
"همانا روزي ابوبکر از عده اي که از بيعت با او سرپيچي کرده و نزد علي عليه السلام جمع شده بودند، سراغ گرفت. پس عمر را به دنبال آنها -که در خانه ي علي جمع شده بودند- فرستاد، پس آنها از خارج شدنِ از خانه خودداري نمودند، در اين هنگام عمر دستور داد که "هيزم حاضر کنيد" و خطاب به اهل خانه گفت: «قسم به آن کس که جان عمر در دست اوست بايد خارج شويد و الا خانه را با اهلش به آتش مي کشم»

شخصي به عمر گفت: اي ابا حفض، آيا مي داني در اين خانه فاطمه است؟!


عمر گفت: اگر چه فاطمه در خانه باشد!


از طرف دیگر مدارک شهـــادت حضرت زهـــرا (س) در کتب زیر که همگی از کتب معتبره اهل سنت می باشد، آمده است.
1- ابن قتيبه
2-ابن شهر آشوب سروي
3-أبي الفتح محمد بن عبدالکريم بن أبي بکر احمد شهرستاني
4-ذهبي مورخ مشهور
5-عمر رضا کحاله از علماي معاصر اهل سنت
6-احمدبن يحيي معروف به «بلاذري»
7-ابن ابي الحديد معتزلي
8-شهاب الدين احمد معروف به ابن عبد ربه اندلسي


۱۳۹۲ بهمن ۲۳, چهارشنبه

تغییر پوشش مردان با زنان در شبکه من و تو؛ عکس

شبکه من وتو شرکت کنندگان برنامه بفرمایید شام را ملزم به پوشش مغایر با جنسیت شان کرد.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، شبکه من و تو تنها به این قصه می اندیشد که تمامی مرزهای اخلاقی و انسانی ایرانیان را درنورد و در هم کوبد و آنچه برایش اصلا مهم نیست بی آبرو کردن مردان و زنان ایرانی است.
 
حالا دیگر سرو مشروبات الکلی و روابط زن و مرد آنقدر عادی و تکراری شده که جذابیت خود را از دست داده است، بفرمایید شام مرزی دیگر را فرو می ریزد.
 
در یکی از برنامه های بفرمائید شام که با حضور چهار نفر در دور یک میز شکل می گیرد این بار دو زن و دو مرد حضور داشتند که با الزام این شبکه انگلیسی لباسی برخلاف جنسیت خود و عرف جامعه ایرانی بر تن کردند.
 
مردان برنامه با دامن و آرایش زنانه و خانم ها با کروات و ظاهری مردانه و در ادامه به رقص و پایکوبی با یکدیگر پرداختند.
 
  اما چرا نباید این اتفاق بیافتد:
البته دقت شود با یک بار اتفاقات زیر جاری نمی شود اما آنچه عیان است اینکه شبکه من و تو به دنبال فرهنگ سازی است.
 
نوع پوشش زن و تفاوت آن با لباس مرد، رابطه ‏اى مستقیم با تفاوت‏ هاى جسمى و روحى زن و مرد دارد. علاوه این که نوع پوشش فوق موجب پایین آمدن شخصیت انسانی و وهن و تحقیر انسان می شود.
 
اساسا این کار می تواند، حرکات و اخلاقیات زنان و مردان را نسبت به یکدیگر برعکس کند؛ یعنی مرد اخلاق زنانه پیدا کند و زن اخلاق مردانه؛ و این با فطرت و حکمت خلقت سازگار نیست.
 
دیگر اینکه این نوع پوشش، موجب حقارت و پایین آمدن شخصیت انسانی می شود که چنین چیزی را هم فقهای عظام در بحث مربوطه و در تعریف لباس شهرت ذکر کرده اند.

يكي از مهم ترین حكمت‏ هاي آن جلوگيري از تشابه دو جنس زن و مرد است؛ زيرا اين تشابه به تدريج زيان هاي گوناگوني را در خانواده و اجتماع پديد مي‏ آورد.


نه تنها زنان نبايستي خود را به شکل مردان دربياورند بلکه برعکس مردان نيز نبايستي خود را به شکل زنان در آورند.


در روايات متعددي از تشبه زنان به مردان و مردان به زنان نهي شده است. در چندين روايت اشخاصي که خود را به شکل جنس مخالف در بياورند يا در رفتار و لباس پوشيدن و ... خود را مانند جنس مخالف کنند مورد لعن خدا و رسول خدا ص قرار گرفته اند.


بي شک حرمت تشبيه زنان به مردان و بالعکس به خاطر مفاسدي است که اين کار براي فرد و جامعه در پي دارد.


دوگانگي شخصيتي و بحران هويت يکي از مهم ترين تاثيرات تشبيه به جنس مخالف است که زمينه انحرافات شخصي، رواني و هم اجتماعي را در پي خواهد داشت.

 
تشبيه به جنس مخالف زمينه اي براي جهت گيري کارکردي شخص و شخصیت فرد بر خلاف جنسيت خود است که به ناکارآمدي و معطل ماندن استعدادهاي شخصي و خدادادي مي انجامد.
 
شخصيت هر فرد اعم از زن يا مرد از مولفه هاي متعددي (ويژگي هاي وراثتي، محيطي، جنسيتي، ظاهري و...) تشکيل شده است که نقش تعيين کننده اي را در رفتار و کردار و حتي طرز فکر و صفات روحي و رواني ايفا مي کند.
 
يکي از مهمترين مولفه هاي شکل گيري شخصيت، ظاهر شخص است. تطابق و هماهنگي مولفه هاي مختلف شخصيت در شکل گيري هويت شخصي فرد که منشا اصلي تکامل رواني و رفتاري است نقش اصلي را ايفا مي کند.
 
عدم هماهنگي در رفتار و کردار و ظاهر مطابق با نقش جنسي و جنسيتي (مشابهت زن به مرد يا بر عکس) مهمترين عامل ايجاد بحران هويت در شخص مي گردد. بحران هويت سبب ايجاد مشکلات رواني و رفتاري متعدد (افسردگي ، عدم اعتمادبنفس، ...) و تاثيرات نامطلوب اجتماعي مي گردد.
 

اين امر سبب مي شود زني که از اين حيث داراي بحران شخصيت وهويت شده است توانايي ها و ارزش هايي را که خداوند در وجود او نهاده است ضد ارزش بداند.

 
زني که رفتار و کردار خود را شبيه مردان مي کند ديگر نقش همسري، مادري، خانه داري و فرزندداري را نقشي پست و فرومايه مي پندارد و تعالي و تکامل را در مردانه شدن جستجو مي کند.
 
از آنجا که ويژگي هاي طبيعي و ذاتي براي مردانه شدن را ندارد پس از مدتي سرخورده و ناکام به افسردگي و عدم اعتماد به نفس و بيماري هاي رواني ديگر مبتلا و در تکامل فردي و اجتماعي خود و ديگران اختلال ايجاد مي کند.
 
شبیه همین امر در مورد مردان نیز وجود دارد. مرد با ظاهر و متعاقب آن با ویژگی های زنانه نمی تواند به درستی پذیرای نقش مردانه باشد. چنین مردی نمی تواند پشتوانه عاطفی، مدیریتی و ... خانواده قرار گیرد و منجر به تزلزل خانواده و قبل از آن تزلزل شخصیت خویش می گردد.

تشابه زنان به مردان و تشابه مردان به زنان مهم ترین مشکل دوره آخرالزمان و از نشانه های ظهور است.

جام نیوز

۱۳۹۲ بهمن ۱۷, پنجشنبه

توصیه عجیب شبکه من و تو برای نمایش فیلم

شبکه انگلیسی من وتو در برنامه بفرمایید شام به مردم ایران پیشنهاد داد فیلمهای ایرانی را نبینند.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ مهمانان شبکه انگلیسی من وتو در برنامه بفرمایید شام خواستار تحریم فیلم های ایرانی شدند.
  طی برنامه اخیر بفرمایید شام، یکی از شرکت کنندگان که پیرامون فیلم و سینما صحبت می کرد، گفت: " من فیلم های ایرانی را به خاطر سانسور و نداشتن محتوی اصلا نگاه نمی کنم! و توصیه می کنم فیلم های ایرانی را نبینید."
 در ادامه، دیگر شرکت کنندگان ابراز داشتند: " فیلم های هالیوودی بهترین و مناسب ترین فیلم ها هستند."
  البته و ای کاش فیلم های شبکه من و تو تنها به سینمای هالیوود محدود می شد. این شبکه علاوه بر استفاده از فیلم های آمریکایی از سری فیلم های ساخت کره، آمریکای جنوبی و مرکزی نیز حسابی بهره مند است، فیلم هایی که در کشور خود به دلیل محتواهای مستهجن، اجازه پخش ندارند اما تنها به دلیل آنکه محتوای غیراخلاقی دارند و ماموریت ضد فرهنگی این شبکه انگلیسی را تامین و ساپورت می کنند، از آن اجازه پخش می یابند.
 
گفتنی است این برنامه که با حضور 3 زن و 1 مرد همراه بود به معرکه ای برای نمایش پوشش ها و رفتار های مبتذل آنها تبدیل شد تا جریان عادی سازی روابط آزاد زن و مرد نامحرم همچنان جلوه ای هزار باره پیدا کند.

خشنودی ضد انقلاب فراری از سخنان سعید راد

علیرضا نوری زاده ضد انقلاب سلطنت طلب فراری و مدیر شبکه ایران فردا که وابستگی این شبکه به شیوخ جنایتکار وهابی بر همگان آشکار است ، از سخنان سعید راد در جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد.
سعید راد در جشنواره فیلم فجر گفته بود : "یادی بکنیم از بزرگان بازیگری آقایان فردین و بهروز وثوقی که چه بخواهیم و چه نخواهیم اینان ستونهای سینمای ایران هستند."
خشنودی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از چنین اظهار نظرهایی انسان را یاد سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، امام خمینی(ره) می اندازد که فرمود: "هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می‌شود عیبی در کار است.(صحیفه نور، ج 17، ص 250)

حال باید دید سوابق کاری آقایان فردین و بهروز وثوقی چیست؟!
بازیگرانی که در سینمای قبل از انقلاب در بی بند و باری و فساد اخلاقی شهره عام و خاص بوده اند به طوری که نمایش گوشه ای از فیلمهای آنان شرم آور است.
آیا به واقع ستونهای سینمای ما اینان هستند؟!
آیا بازیگران ارزشی که ضمن پایبندی به اصول اسلامی و اخلاقی ، در حرفه خود جهانی شده اند وجود ندارد که افراد بی بند و باری همچون فردین و بهروز وثوقی ستونهای سینمای ما شده اند؟!
دفاع ضد انقلاب و سلطنت طلبی همچون علیرضا نوری زاده از چنین اظهاراتی باور انسان را دو چندان می کند که ستونهای سینمای ایران از دیدگاه سعیدراد جز ننگ و بی آبرویی چیز دیگری به یادگار نگذاشته اند و صد البته چیزی بیش از این توقع نمی رود زیرا سوابق نوری زاده در دفاع تمام قد از فرقه ضاله بهائیت و همچنین سران جنایتکار واهبی و خونخواران صهیونیستی نشان از چهره شیطانی و پلید وی دارد.

طوفان تهاجم