۱۳۹۲ اسفند ۲۹, پنجشنبه

حمله نوری زاده به کامران نجف زاده

علیرضا نوری زاده سلطنت طلب لندن نشین که از شعبه 2 العربیه یعنی شبکه الفردا یا همان ایران فردا همواره بر نیروهای انقلابی و شخصیت های محبوب ایران حمله می کند، این بار ماشه زبانش را به سمت کامران نجف زاده نشانه گرفته است.
وی که همیشه یکه تاز زبان درازی به مسائل داخلی ایران است همواره به چهره های محبوب و پرطرفدار ایرانی حمله ور می شود تا از محبوبیت آن بکاهد که این نه تنها سناریوی شکست خورده ای است که بارها وی تجربه کرده است بلکه باعث محبوبیت بیش از پیش نیروهای انقلابی کشورمان می باشد.
کامران نجف زاده که از مجریان و خبرنگاران قدر و محبوب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد همواره در خط مقدم جنگ نرم از دستاوردهای نظام دفاع کرده و چهره شوم و خبیث دشمنان و مستکبران جهان را به تصویر می کشد که حضور در نبردهای لیبی و انعکاس اخبار آنلاین و همچنین اخراج بی دلیل وی از فرانسه نشان این مدعاست.
حال که کامران نجف زاده به وین رفته تا اخبار و رویدادهای هسته ای کشورمان را مخابره کند به مذاق این مزدور عربستان خوش نیامده و وی را به باد انتقاد گرفته است.
نوری زاده گفت: به آقای ضرغامی توصیه می کنم تا کامران نجف زاده را به بخش ورزشی بفرستد تا سیاسی چون او از سیاست سر در نمی آورد و ادب سخن گفتن را ندارد زیرا به خانم "کاترین اشتون" گفت "کاترین" در همه جای دنیا سیاستمداران را محترمانه و با ذکر سمت وی نقل می کنند اما نجف زاده فقط می گوید کاترین.
نوری زاده تاب و تحمل انتقاد مسولان کشور به ملاقات دزدکی "کاترین" را ندارد و ابراز می دارد که: هیچ اشکالی ندارد که ایشان با مخالفین جمهوری اسلامی ملاقات کند. زیرا آقای ظریف به خاطر ملاقات غیر دیپلماتیک "کاترین" با مخالفین جمهوری اسلامی ایران بر سر سفره شام کاترین اشتون حضور نیافته است.
آقای نوری زاده بهتر است به جای سفارشات مغرضانه به آقای ضرغامی برای جابجایی نیروهای انقلابی فکری به ترمیم پیشینه مبتذل خود بکند که پرونده سیاه او در صدای آمریکا و کانال یک هنوز باز است و هر از چند گاهی شهرام همایون با افشاگری ترس و اضطراب بر اندام نوری زاده می اندازد.


۱۳۹۲ اسفند ۲۵, یکشنبه

اخراجی های اپوزیسیون در ایران فردا

شبکه ایران فردا با مدیریت نوری زاده که با حمایت مالی عربستان اداره می شود در ابتدای تاسیس این شبکه آقای نوری زاده با جذب عوامل اخراج شده از شبکه های دیگر اپوزیسیون، تیم کاری خود را جمع کرد.
اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که عوامل اصلی نوری زاده در شبکه ایران فردا دارای سوابق فساد اخلاقی و کلاهبرداری می باشند که یکی از دلایل اخراجشان همین نکته می باشد.
تیم بازی کننده نوری زاده در ایران فردا که اخراجی های سایر شبکه های ضد انقلاب می باشند عبارتد از: جمشید چالنگی، رضا تقی زاده، حسن اعتمادی، سحر زند، لونا شاد،احمد باطبی، سازگارا همچنین خود نوری زاده به دلیل اختلاف با شهرام همایون و مدیریت شبکه صدای آمریکا از آن شبکه ها اخراج شد حال وقتی سوابق اخراجی های جمع شده در شبکه ایران فردا را بررسی می کنیم می بینیم همه آنها به نوعی دچار فساداخلاقی یا مالی بوده اند

نوری زاده
نوری زاده به دلیل شرکت در جلسات تجزیه طلبان و فعالیت با این گروهها، عدم استفاده از پرچم شیر و خورشید و کلاهبرداری از شهرام همایون موجبات خشم شهرام همایون را فراهم کرد و با وضعیت مفتضحانه و افشاگریهای تند شهرام همایون از شبکه کانال یک اخراج شد که پرونده سیاه نوری زاده مانع از پاسخگویی وی به شهرام همایون شد به طوری که در آخرین موضعگیری و توهین شهرام همایون به جمشید چالنگی ، یار دیرین و همکار فعال نوری زاده در شبکه ایران فردا، سکوت نوری زاده و چالنگی را به همراه داشت زیرا پیشینه و پرونده سیاه آنان ترس و اضطراب از واکنش و افشاگری شهرام همایون را در پی خواهد داشت.
جمشید چالنگی
جمشید چالنگی مجری سابق بخش فارسی تلویزیون صدای امریکا به دلیل فساد اخلاقی مبنی بر خواسته های غیراخلاقی او از "نگار محمدی" یکی از کارمندان زن صدای امریکا موجب اخراج وی از صدای آمریکا شد که در همین راستا مادر نگار محمدی از جمشید چالنگی به خاطر درخواستهای نامشروع و شکستن حریم خانوادگی شان در دادگاه آمریکا شکایت کرد.
جمشید چالنگی ، سازگارا ، احمد باطبی، رضا تقی زاده ، بیژن فرهودی و برخی دیگر از کارکنان صدای آمریکا به طور همزمان از صدای آمریکا اخراج شدند که دلیل عمده آنها فساد اخلاقی بوده که رسانه ای شده و آبروی رسانه ای صدای آمریکا زیر سوال رفته است.
حسن اعتمادی
  حسن اعتمادی به دلیل فساد مالی در شبکه من وتو و فسادهای اخلاقی گسترده فرزندش رها اعتمادی و وابستگی رها اعتمادی به گروههای همجنس باز موجب شد حسن اعتمادی پدر رهااعتمادی تحت فشار افکار عمومی و اعتراضات گسترده مخاطبان شبکه من وتو از بی بند و باری های رهااعتمادی به حسن اعتمادی شکایت کنند که این نیز موجب بروز اختلاف بین کیوان عباسی مدیر شبکه من وتو با حسن اعتمادی مدیر بخش خبری من وتو شد و با توجه به سوابق بد حسن اعتمادی در شبکه من وتو از جمله تخلفات مالی، وی از شبکه من وتو اخراج شد
خانم "منتهی الرمحی”  مجری شبکه العربیه و همکار نوری زاده در العربیه که رسما از پیوستن برخی از تحلیلگران سیاسی و فعالان رسانه ای به العربیه خبر داد که نام حسن اعتمادی در بین دیگر افراد نیز دیده می شود. منتهی الرمحی در وب سایت شخصی خود نوشت:
(بسیار خوشحالم که می توانم با افرادی که در رسانه های دیگر نیز فعالیت داشته اند آشنا بشوم. من به نوبه خود ورود خانم ها غوى ابراهيم، دعاء المغازي از شبکه الاخباریه السعودیه و آقای حسن اعتمادی از شبکه من و تو را به العربیه خوش آمد می گویم
وی می افزاید: شبکه ایران فردا از زیرمجموعه های شبکه العربیه به شمار می رود و بودجه این شبکه نیز از طریق العربیه تامین می شود
الرمحی که در ادامه از اختلاف حسن اعتمادی با مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی پرده برداشت نوشت: (متأسفم برای برخی از رسانه هایی که ادعای حرفه ای بودن را دارند اما افراد زبده ای را همچون آقای اعتمادی مورد بی لطفی و بی مهری خود قرار می دهند.(
حسن اعتمادی به عنوان کارشناس برنامه تفسیر خبر در شبکه ایران فردا حضور فعالانه ای دارد.
سازگارا
 سازگارا، نوری زاده و مخملباف در اوج فتنه سبز خود را سخنگویان به اصطلاح جنبش سبز در خارج کشور معرفی کردند و با زدن به سیم آخر به انواع رفتارهای انتحاری غیرموقر و مبتذل روی آوردند شاید که در این میان به موقعیتی نزد آمریکایی ها برسند اما فروکش کردن آتش فتنه و شکست بی سابقه فتنه گران، ارزش واقعی این ۳ نفر را برای محافل آمریکا درگیر در پروژه براندازی نشان داد، به همین دلیل نیز این ۳ نفر با بایکوت و بی محلی روزافزون مواجه شده اند.
سازگارا در ایران جزو تیم گرداننده نشریات زنجیره ای به شمار می رفت اما پس از خروج از کشور، تبدیل به بازیچه صدای آمریکا شد و اواخر آن قدر متوهم شده بود که با پیشنهادهای مضحک خیال می کرد در قواره های تئوریسین کودتای مخملی و فرمانده عملیات ظاهر شده است.
جزییات اخراج سازگارا از صدای آمریکا هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما وی در وب سایت شخصی خود از آنچه او پشت پرده اخراج ۴ نفر از جمله او از صدای آمریکا، سخن گفته است.
سازگارا در این ویدئو مدعی می شود تا بحال یک ریال هم از صدای آمریکا پول دریافت نمی کرده، البته اودر این ویدئو نمی گوید پس در این 4 سال از چه راهی ارتزاق می کرده است.
وی در خصوص اخراجش از صدای آمریکا نیز چنین گفته،که شبکه دولتی صدای آمریکا به او اجازه نمی‌داده است که از آن تریبون علیه جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید! و به همین دلیل این شبکه را هم راستا با منافع جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می کند.
البته مسئولان تلویزیون صدای آمریکا حرف دیگری می زنند. آن ها دلایل اخراج سازگارا را 'اظهارات غیرکارشناسی و افراطی' عنوان می کنند که موجب ریزش مخاطبان این شبکه شده است.

 سحر زند
دو نمونه بارز عدم تعهد تلویزیون من و تو به کارکنان اش سحر زند و سمیررا قاسمی هستند که هر دو به علت اختلاف نظرهایی که با رها اعتمادی داشتند از این مجموعه به سادگی کنار گذاشته شدند.

سحر زند که از بنیانگذاران شبکه من وتو بوده و همچنین مجری برنامه من و تو پلاس فعالیت می کرد
در مهمانی شب آخر آکادمی موسیقی گوگوش سحر زند و امیر ( یکی از خوانندگان آکادمی ) بیشتر وقت شان را با هم گذراندند و میزان صمیمیت و رابطه این دو به مذاق رها اعتمادی خوش نیامد، هفته بعد سحر زند به بهانه مشکل ویرایش از برنامه‌ای که مجری اش بود اخراج شد !
این در حالی است که مشکلات ویرایش یک برنامه به تهیه کننده آن مرتبط است و مجری در این میان نقشی ندارد.

لونا شاد
فساد اخلاقی لونا شاد یا "مه‌نور شادزی" مجری سابق صدای آمریکا از آنجایی بیشتر نمایان شد که بازی وی در فیلم مستهجن " فریاد مورچه ها " اثر محسن مخملباف که در چندین صحنه از فیلم مستهجن " فریاد مورچه ها " به صورت برهنه و کاملا عریان ظاهر شد
لونا شاد مجری سابق صدای آمریکا که چندی است با سرطان دست به گریبان است در پاسخ به دلیل اخراج شدنش از صدای آمریکا گفت: در واقع همه قوانین موجود در شبکه صدای آمریکا فقط درباره من وضع و اجرا می شد و برای برخی دیگر هیچ محدودیتی وجود ندارد. آرامشی در زندگی شخصی نداشتم و دائما حریم زندگی خصوصی من مورد خدشه قرار می گرفت.

تصاویری که در مبتذل ترین شبکه ها نمی بینید در بی بی سی ببینید

شبکه بی بی سی که مدعی انعکاس اخبار و رویدادها و پخش برنامه برای ایرانیان می باشد با پخش مستند هایی که هیچ نفعی برای مخاطبان ندارد به پخش تصاویر برهنگی کامل بازیگردان مستند پرداخت.
نشان دادن عورت کامل افراد در این مستند که گواه بی اعتنایی به حریم جنسی بین زن و مرد در قبیله و اطرافیان می باشد دارای چه پیامی میتواند باشد؟!
به نمایش گذاشتن تصاویر برهنه که خط قرمز خیلی از شبکه های ماهواره ای می باشد از طریق این رسانه انگلیسی دارای پیامی خاص می باشد و آن اینکه لاابالی گری و بی تفاوتی در مسائل جنسی امری عادی می باشد
هر چند از دیدگاه عوامل بی بی سی چنین رفتارهای خطرناک اجتماعی-فرهنگی تبدیل به یک روتین رفتاری و فرهنگی در آنان شده ، اما هنوز ایرانیان به اصول و اعتقاداتی پایبند هستند که بر گرفته از باورهای دینی می باشد و پخش چنین تصاویری از بی بی سی باعث ریزش شدید مخاطبان آن در ایران خواهد شد.

روایت سرسپردگی یک خودفروخته به صهیونیست ها +ضمیمه ویدیویی


او از حامیان سرسخت به رسمیت شناخته شدن دولت جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی از جانب امت اسلامی است و همواره گفتمان مقاومت را تخطئه می کند.
 
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" از عناصر شناخته شده ضدانقلاب است که در پوشش کار رسانه ای، مأموریت تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی را انجام می دهد.
 
نامبرده پس از جذب شدن توسط سرویس جاسوسی انگلیس(MI6) بخش ویژه ای از فعالیت های خود را به توجیه سیاست های استعماری غرب در رسانه های مکتوب و تصویری معطوف نمود.
وی که به زبان های انگلیسی و عربی نیز مسلط است، علاوه بر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، گاه گاه در رسانه هایی همچون الجزیره، بی بی سی، العربیه و... حضور می یابد و با هدایت سرویس امنیتی انگلیس، منویات آنان را تبلیغ می کند.

نوری زاده پس از خوشخدمتی به MI6، مجوز راه اندازی یک تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان را در پایتخت انگلیس -لندن- دریافت کرد.
 
وی که از رهگذر همکاری با شبکه العربیه (وابسته به آل سعود) و حمایت از گروهک تجزیه طلب "الأحوازیه" مورد عنایت دربار عربستان نیز قرار گرفته بود، با مساعدت مالی آنان تلویزیون «ایران فردا» را افتتاح نمود و بنا به خواست پشتیبانان خود، آن را به بلندگویی برای "تبلیغ علیه ایران اسلامی" ، "تقدیر از فتنه گران و براندازان" ، "ترویج وهابیت و بهائیت" ، "تقویت صهیونیسم" ، "تضعیف جبهه مقاومت" و... بدل ساخت.

پیش تر ضمن گزارش هایی به پیوند نوری زاده با فرقه ضاله بهائیت پرداخته ایم. (به عنوان نمونه اینجا و اینجا و اینجا را بخوانید)
در این نوبت قصد داریم سرسپردگی او به رژیم جنایتکار اسرائیل را بررسی کنیم.
 
علیرضا نوری زاده از حامیان سرسخت به رسمیت شناخته شدن دولت جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی از جانب امت اسلامی است و همواره گفتمان مقاومت را تخطئه می کند.
 
وی گروه های جهادی همچون حزب الله، جهاد اسلامی و حماس را آماج حملات شدید تبلیغاتی قرار می دهد و از رهبران مقاومت با ادبیاتی موهن یاد می کند. این در حالی است که تجلیل از فرماندهان جنایت پیشه ارتش صهیونیستی و سیاستمداران بدنام اسرائیل جزء برنامه های ثابت اوست.
 
نوری زاده همچنین با دامن زدن به سناریوهای ساختگی، سیاست های جمهوری اسلامی ایران را -به عنوان اصلی ترین حامی جریان مقاومت- به چالش می کشد و می کوشد چنین القا کند که اسرائیل حریف قدرتمندی است و مسلمانان یارای غلبه بر این رژیم را ندارند.
 
پیشنهاد می کنیم فایل ویدیویی پایین را ملاحظه بفرمایید تا میزان سرسپردگی مدیر تلویزیون ماهواره ای ایران فردا به رژیم غاصب صهیونیستی را دریابید.

۱۳۹۲ اسفند ۱۰, شنبه

حمایت همه جانبه نوری زاده از بهاییت


«سایت جام نیوز این حرف های کذب را در مورد من نوشته است. این روزها از این مطالب زیاد علیه من در داخل ایران می نویسند.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز،  «علیرضا نوری زاده» مدیر و مجری شبکه ضدانقلاب «ایران فردا» که با کمک های مالی سعودی ها اداره می شود در برنامه سیاسی خود به خبر منتشر شده در سایت «جام نیوز» مبنی بر ارتباط تنگاتنگ نوری زاده با سرویس های جاسوسی خارج از کشور و تلاش برای احیا فرقه ضاله بهاییت واکنش نشان داده و بار دیگر از این فرقه حمایت کرد.

نوری زاده با خواندن متن خبر منتشره در جام نیوز گفت: «سایت جام نیوز  این حرف های کذب را در مورد من نوشته است. این روزها از این مطالب زیاد علیه من در داخل ایران می نویسند.»

 


مدیر شبکه ایران فردا در خصوص خبر جام نیوز مبنی بر احیاء فرقه ضاله بهاییت توسط نوری زاده خاطر نشان کرد: «این فرقه اصلا نیازی به احیا ندارد. این فرقه چنان در چهار گوشه جهان احیا شده است که روزی 100 نفر به این آیین می پیوندند. آن ها در هر جای دنیا هستند و محفل و مجلس دارند و فعالیت می کنند.»


نوری زاده تاکید کرد: «عشق به ایران در تمام وجود بهایی موج می زند. کاش یک ذره از وجود بهایی ها در وجود شماهایی که داخل ایران هستید بود.»

جام نیوز