۱۳۹۳ تیر ۲۲, یکشنبه

عکس/نخستین خودروی پلیس داعش

سازمان تروریستی داعش، بر روی صفحه تویتر خود، تصویری از یک خودروی پلیس با نشان داعش منتشر کرد. نشان پلیس داعش، به همراه عبارت "پلیس اسلامی" و همچنین "ولایت نینوا" بر خودروی پلیس نقش بسته است. 


داعش زهر دشمن












داعش زهر دشمن

۱۳۹۳ تیر ۲۰, جمعه

کلمه ممنوعه برای مجریان بی‌بی‌سی

شبکه بی بی سی که در مبارزه علیه اعتقادات مسلمانان زبانزد خاص و عام است از هیچ تلاشی برای پنهان نگه داشتن مناسبات مذهبی و یا به سخره گرفتن عزادای در ایام محرم و صفر و غیره دریغ نکرده است.
این در حالی است که تمامی برنامه های بی بی سی در ایام کریسمس به این مراسم های جنش کریسمس اختصاص دارد و پوشش گسترده و وسیعی در این ایام  دارد.
از آنجا که این عناد و کینه توزی بی بی سی از دین اسلام در دلهای آنان همیشه پنهان نمی ماند مجری بی بی سی در بکار بردن واژه "مبارک" برای ماه مبارک رمضان سر باز می زند که این نیز موجب می شود دشمنی و یا آئین نامه پنهان رسانه بی بی سی برملا شود.

۱۳۹۳ تیر ۱۸, چهارشنبه

حمیات بی بی سی از داعش و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی

زهر دشمن بی بی سی داعش

حمایت بی بی سی از داعش

حمایت بی بی سی فارسی از گروه تروریستی داعش در تمامی برنامه ها به وضح نمایان است ، همچنین بی بی سی از تجزیه کردستان عراق که توسط رژیم صهیونیستی حمایت شده است حمایت میکند.
شبکه بی بی سی فارسی حتی حاضر نیست از گروه تروریستی داعش که جنایاتشان بر هیچکس پوشیده نیست به عنوان "گروه تروریستی" یاد کند و همواره تاکید دارد از واژه "پیکارجویان داعش" استفاده کند.

زهر دشمن بی بی سی داعش

فیلم/تجاوز وحشیانه داعش به دو دختر اهل سنت عراقی

دو دختر جوان اهل سنت ساکن موصل که مورد تجاوز جنسی وحشیانه عناصر گروهک تروریستی عراق و شام (داعش) قرار گرفته بودند در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "العراقیه"، تشریح کردند که چطور عناصر داعش پیاپی آنها را مورد تجاوز قرار داده‌اند.

آنها ابراز داشتند: عناصر داعش وارد منزل ما شدند، خیلی بدقیافه بودند و مسلح هم بودند. سخنان آنها مفهوم نبود و به زبانی غیر از زبان ما سخن می‌گفتند. یکی از آنها با سلاحش به ما حمله کرد. من و خواهرم از هوش رفتیم. من با صدای خواهرم به هوش آمدم و دیدم کسی با موهای من بازی می‌کند.

یکی از این خواهرها می‌گوید: شنیدم که یکی از این عناصر به لهجه خلیجی سخن می‌گفت، یکی دیگر از آنها به زبانی سخن می گفت که من آن را نشنیدم. من در مقابل آنها مقاومت کردم، اما آنها با ضربه به سر من زدند. وقتی به هوش آمدم دیدم که تمام بدنم غرق در خون است و دو نفر به من تجاوز کرده‌اند.

عکس/تبریک داعش به مسی

گروه تروریستی داعش در صفحه توئیتر خود، پیروزی آرژانتین مقابل ایران را به لیونل مسی تبریک گفت.
 
زهر دشمن داعش مسی

تفاوت ادبیات خبری در بی بی سی

بی بی سی چند روز قبل از گروهک تروریستی داعش به عنوان پیکارجو در عراق نام برده بود و در ادامه همین جریان ویلیام هیگ وزیر امور خارجه انگلیس از احتمال جنگیدن 400 تبعه این کشور دوشادوش با تروریست‌های داعش در خاک عراق خبر داد.
جالب است آیا انگلیس کشتار در عراق را ندیده یا خودش از این کشتار نفعی می برد که حتی حاضر به واکنش هم نشده !!
شبکه انگلیسی بی بی سی که در بیان اخبار و رویدادها همواره همسو با منافع اربابان خود یعنی مقامات انگلیس اطلاع رسانی می کند گاهی تروریست را پیکارجو و مدافعین وطن را تروریست عنوان می کند
بی بی سی فارسی که در اتاق خبر خود بر جنایات گروه تروریستی داعش واقف است برای ادامه حیات خود و انجام وظیفه دولتی خود وظایف رسانه ای را زیر پا گذاشته و خواسته های صاحبان خود را تمکین می کند
و البته جهات بسیار زیادی می توان بر این نوع ادبیات خبری استدلال کرد که چند نمونه آن عنوان می شود:
1-گروه تروریستی داعش که خود را ملقب به مسلمانی و با اهداف مذهبی می دانند و از هیچ جنایاتی دریغ نمی کنند که طبق قوانین بین المللی خلاف قواعد جنگ مبارزه می کنند که این جنایات بر کارنامه اسلام نوشته می شود نه وهابیت و سلفی و غیره
2-بهره برداری غرب و رسانه های همسو که بی بی سی نیز از سردمداران آن رسانه ها است همواره تلاش می کنند اسلام گریزی را در بین جوامع دیگر رواج دهند چرا که چهره اسلام را با به نمایش نشان دادن داعش یک دین وحشی و جنایت کار معرفی می کنند
3-داعش با هدف براندازی دولت های مخالف جریان قطب مخالف غرب و آمریکا ترور می کند و بی رحمانه قتل عام می کند که این نیز فرصت مناسبی است که آمریکا و غرب در پشت پرده از آنان حمایت کنند و از دور نظاره گر نتیجه بازی باشند که اگر به نفعشان شد حمایت علنی کنند و اگر به نفعشان تمام نشد مخالفت علنی کنند کما اینکه در جریان11سپتامر این کار را کردند و با نشان دادن چهره طالبان به نام اسلام و تروریست خواندن دین مبین اسلام، اسلام هراسی را ترویج دادند و با این ترفند بر برخی کشورهای اسلامی تاختند تا به اهداف سیاسی خود برسند
4-حزب الله لبنان که در خاک خود به مبارزه علیه رژیم جعلی صهیونیستی می پردازند از دیدگاه آمریکا و غرب و بالتبع رسانه های مزدورشان از جمله بی بی سی متهم به تروریست می شوند اما گروههای تندرو از جمله داعش که به خانه و کاشانه مردم یورش میبرند پیکارجو هستند!!
و هزاران دلایل واقع گرایانه که وقتی با مبانی عقلانی بررسی شود دال بر دروغگویی و عوام فریبی مستکبران جهان است که سردمدار آن آمریکا و غرب می باشد
بی بی سی داعش


مجری متجاوز BBC به ۵۰۰ کودک+عکس

یک مجری سابق بی‌بی‌سی پیش از آنکه در سال ۲۰۱۱ بمیرد، دست‌کم به ۵۰۰ کودک آزار جنسی رسانده بود.

به گزارش مشرق، «جیمی سوایل»، مجری رسانه و کسی که به‌عنوان یک «خیر» شناخته می‌شد، امروز از سوی یک بنیاد خیریه انگلیسی به تجاوز به 500 کودک متهم شد.
به نوشته روزنامه آمریکایی هافینگتون پست، «سوایل» که در سن 84 سالگی از دنیا رفت و به‌عنوان «سرگرم‌کننده کودکان» شناخته می‌شد، دست‌کم به 500 کودک آزار جنسی رسانده که یکی از آنها تنها 2 سال سن داشته است.
این مجری سابق بی‌بی‌سی قربانیان خود را بیشتر از بین سنین 13 تا 15 سال انتخاب می‌کرده و اکنون از سوی پلیس بریتانیا به‌عنوان یک «متجاوز سریالی» شناخته می‌شود.
گزارشی که سال گذشته منتشر شده بود، 214 مورد از آزار و اذیت جنسی را دربرمی‌گرفت. بنابر اعلام پلیس، جنایات «سوایل» برای دهه‌ها ادامه داشته است.

قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

با وجود رسوایی های پی در پی اخلاقی مجری بدنام شبکه من و تو، رها اعتمادی و جدا شدن برخی از مهره های کلیدی این شبکه و اعتراض آنان به اقدام های جنون آمیز وی، هنوز مدیریت شبکه من و تو تصمیم در ابقای رها اعتمادی دارد. تصمیمی که تاوان آن جدا شدن برخی از عوامل، تعطیلی برنامه ها و حتی افت شدید مخاطب می باشد. این در صورتی است که اگر جابجایی رها اعتمادی در حیطه اختیارات مدیریت شبکه من و تو باشد!
به گزارش مشرق به نقل از بولتن نیوز ، دیلی اکسپرس در گزارشی نوشت: جدایی نا به هنگام برخی دیگر از مجریان با سابقه و کلیدی از شبکه من و تو آن هم درست پس از رسوایی اخلاقی دیگر رها اعتمادی و ثبت رسمی ازدواجش با شاهین نجفی در کمپین همجنسگرایان انگلستان سوال ها و ابهام های فراوانی را در پی داشت.
طناز خامه که از سال 2012 به استخدام شبکه من و تو در آمد از همان ابتدا در اتاق خبر این شبکه فعالیت داشت.

وی که یکی از سردبیران این برنامه به حساب می آمد و به عنوان فردی تأثیر گذار در پیشبرد اهداف سیاسی شبکه به حساب می آمد ناگهان با درج پستی در صفحه شخصی خود از جدا شدنش از شبکه من و تو خبر داد. وی علت جداییش را بی اخلاقی و نبود انسانیت در این شبکه اعلام کرد.

 طناز خامه طی چندین پست در فیسبوکش با لحنی تند خطاب به رها اعتمادی چنین نوشت: « انسانيت و معرفت در وجود هر كسى نيست ... »

وی  با اعتراف به اینکه هرگز نمی تواند این اقدام جنون آمیز رها اعتمادی را بپذیرد، در پستی دیگر نوشت: « هر شب قبل از خواب به خودم اميدوارى مى دم كه شايد فردا روزى باشه كه بهم ثابت شه كه تمام فكر و احساس هاى من توهم بوده .. ولى هر روز كه مى گذره بيشتر احساس مى كنم كه چه ساده واقعيت ها را به پاى توهم خود نوشتم ...»

نکته قابل توجه اینکه شبنم و شیدا رئیسی نیز پس از این رسوایی اخلاقی و همراه با طناز خامه از شبکه من و تو جدا شدند. (شیدا و شبنم رئیسی از مجریان و تهیه کنندگان برنامه دکتر کپی بودند)
در پایان خاطر نشان می شود کمپین حمایت از همجنس گرایان انگلستان در آوریل 2014 در سایت رسمی خود ضمن انتشار مطلبی تحت عنوان "ازدواج قانونی همجنس گرایان" از ثبت قانونی ازدواج برخی از همجنس گرایان در انگلستان خبر داد.

28 مارس 2014 که ازدواج همجنس گرایان در انگلستان و ولز قانونی شد،  کمپین های حامی همجنسگرایی در این کشور به تبلیغ و ترویج آن پرداختند که با انتشار برخی از اسناد رسمی ازدواج همجنس گرایان در این کشور سعی در تشویق، حمایت و تبلیغ این کار غیر اخلاقی دارند. ثبت ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو، خواننده پاپ ترک و شاهین نجفی با رها اعتمادی، برنامه ساز و مجری شبکه من و تو در انگلستان از مواردی است که این کمپین های حامی همجنس گرایی در این کشور با انتشار اسناد آن مانور تبلیغاتی می دهند.
 
حال جای این سوال باقی می ماند که با وجود رسوایی های پی در پی اخلاقی مجری بدنام شبکه من و تو، رها اعتمادی و جدا شدن برخی از مهره های کلیدی این شبکه و اعتراض آنان به اقدام های جنون آمیز وی، هنوز مدیریت شبکه من و تو تصمیم در ابقای رها اعتمادی دارد. تصمیمی که تاوان آن جدا شدن برخی از عوامل، تعطیلی برنامه ها و حتی افت شدید مخاطب می باشد. این در صورتی است که اگر جابجایی رها اعتمادی در حیطه اختیارات مدیریت شبکه من و تو باشد!

 به ثبت رسیدن ازدواج رها اعتمادی با شاهین نجفی در انگلستان
به ثبت رسیدن ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو، خواننده پاپ ترک