۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

توهین خبرنگار بی بی سی به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران+سند

 مهرداد فرهمند خبرنگار بی بی سی فارسی در صفحه فیس بوک خود با توهین وقیحانه به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نوشت:
"برای اینکه باخت امروز تیم ملی در برابر عراق را «خفت بار» توصیف کنیم نه نیازی به اطلاعات کافی برای نقد فنی بازی فوتبال هست و نه اصلا نیازی هست که حتی بازی را تماشا کرده باشیم (مثل من که تماشا نکردم) بلکه مقایسه امکانات دو کشور کافی است تا به این نتیجه برسیم که حتی اگر داور تمام بازی را ناعادلانه و به نفع عراق سوت می زد و حتی اگر سه بازیکن ایران، از جمله دروازه بان از بازی اخراج می شدند، هر نتیجه ای کمتر از ده هیچ برای ایران خجالت آور بود. خجالت دارد که بازیکنی که کم از بورشه سوار نمی شود و بول هنگفت و بودجه مملکت به بایش ریخته شده، از بازیکنی ببازد که وقتی از خانه بیرون می رود نمی داند زنده بر می گردد یا نه، کشورش تجزیه شده، اصلا چیزی به عنوان دولت و امکانات و بودجه در آن معنی ندارد و با خشنترین ابنای بشر در حال جنگ است. نمی دانستم (چون اصلا برایم اهمیت ندارد) که عراق در سال 2007 قهرمان آسیا شده. امروز که فهمیدم می گویم که واقعا اگر چنین بوده باید مجسمه بازیکنان تیم فوتبال عراقی را از طلا بسازند (بول طلا را هم از بازیکنان تیم ملی ایران بگیرند) و در استادیوم آزادی نصب کنند."
مهرداد فرهمند که نه در عرصه فوتبال و نه در عرصه ورزش شناخت و سررشته ای دارد با نادیده گرفتن زحمات بازیکنان تیم ملی ایران دهان به هتاکی و یاوه گویی باز کرده است.
این درحالی است که در بازی بین ایران و عراق همه کارشناسان فوتبال اتفاق نظر دارند که ایران تمام سعی و تلاش خود را کرد و علی رغم حذف یکی از بازیکنان با 10نفر توانست بازی را شجاعانه به پنالتی بکشاند.
این خبرنگار وطن فروش که در انعکاس اخبار مربوط به جنایات داعش با تاسی از آیین نامه بی بی سی اسلام هراسی را سرلوحه خط خبری خود گرفته و پیشینه خود را در وفاداری به شبکه انگلیسی بی بی سی به نمایش گذاشته است این بار زبان به هتاکی علیه جامعه ورزشی گشوده است.
نکته مهم اینکه دوستان این خبرنگار در صفحه فیس بوک پاسخ دندان شکنی به او داده اند تا از این پس در مسائلی که سررشته ای ندارد سخن نگوید.
 زهر دشمن بی بی سی اعتراض فیس بوک مهرداد فرهمند

۱۳۹۳ دی ۲۷, شنبه

شعار مرگ بر بی بی سی در بی بی سی طنین انداز شد+سند

این پست به درخواست یکی از دوستان منتشر می شود که متن و سند آن برای زهر دشمن ارسال شده است:
شبکه بی بی سی که در دروغگویی و فریبکاری زبانزد خاص و عام است موجبات عدم اعتماد مخاطبین خود را نیز پدیدار کرده است.
لذا این مطلب که در صفحه فیس بوک بی بی سی موج اعتراضات با شعار مرگ بر بی بی سی طنین انداز شود مطلب دور از باوری نیست.
انعکاس اخبار با رویکرد ضداسلامی و ضد ایرانی در جزء جزء مطالب شبکه سلطنتی بی بی سی بوضوح نمایان است و زمانیکه رسانه ای همسو با منافع دولت انگلیس قدم برداشته و از اخلاق رسانه ای بدور باشد نتیجه ای جز عدم اعتماد ندارد.

زهر دشمن بی بی سی اعتراض فیس بوک نوبت شما

۱۳۹۳ دی ۲۰, شنبه

کینه دیرینه بی بی سی فارسی از دین اسلام علنی شد

شبکه بی بی سی که در اسلام ستیزی سرآمد سایر رسانه های ضد انقلاب و معاند اسلام است همواره بر این نکته استوار است بطوری مخاطبین خود را فریب دهد که علیرغم تغییر افکار مخاطبین دست خود را رو نکند و به اهداف دراز مدت خود برسد.
این شیوه فریبکاری حیله جدیدی نیست و بارها این رسانه انگلیسی در بیان اخبار و رویدادها چنین ترفندی را اجرا نموده است.
در چند روز اخیر با حمله چند داعشی به دفتر "شارلی ابدو" در پاریس سوژه جدید به دست بی بی سی افتاده و با متهم کردن مسلمانان و دین اسلام تمام سعی و تلاش خود را به این نکته توجه کرد بود که اسلام ستیزی و اسلام هراسی ایجاد کند و ترور و خشونت را به نام اسلام و مسلمین ثبت کند.
این نیز با توجه به ترفندهای مکارانه بی بی سی موجبات فریب افکار مخاطبین را در پی داشت به طوری که با دقت نظر کوتاهی می توان به نیت شیطانی این رسانه انگلیس  پی برد.
از آنجا که دم خروس بیرون میزند و دست دشمنان اسلام رو می شود، بی بی سی این بار نتوانست بغض و کینه خود را به دین مبین اسلام پنهان کند و با توهینی وقیحانه و آشکارا نیت پلید خود را رو کرد.
فرداد فرحزاد مجری این رسانه در صفحه فیس بوک خود نوشت:
"وقتی اتفاقات سیدنی و پاریس و جنایات داعش رو می بینم بیشتر به این نتیجه می رسم که دین اسلام دین خشونت و آدم کشی هست"
این مطلب با موجی از اعتراضات مخاطبینش مواجه شد و با پیامهای مختلف تودهنی محکمی به این هتاک و فحاش به دین مقدس اسلام زده شد که به ناچار این مطلب را از صفحه خود پاک کرد.
در موردی دیگر شخصی که در صفحه فیس بوک برنامه نوبت شما نسبت به اسلام هراسی بی بی سی معترض بود پاسخ وقیحانه تری از این صفحه به این مضمون داده شد:
"ما فقط اطلاع رسانی می کنیم و به مسائل دیگر کاری نداریم هرچند مسلمانان سابقه خوبی از رفتارهای اجتماعی ندارند"
چنین برخوردی با جامعه اسلامی ایرانی از شبکه ای که بارها و بارها در ضدیت اسلام و انقلاب شمشیر از رو کشیده و در حمایت از بهائیان و همجس بازان و هزاران ضد ارزش و اخلاق که از شبکه سلطنتی  بی بی سی پخش شده بعید نیست .

  بی بی سی فرداد فرحزاد زهر دشمن اسلام ستیزی فرانسه

بی بی سی نوبت شما زهر دشمن اسلام ستیزی فرانسه

۱۳۹۳ دی ۱۵, دوشنبه

ذوق زدگی بی بی سی از محاکمه سران فتنه

 از آنجا که بی بی سی همواره در صدد دفاع تمام قد از سران فتنه و روشن نگه داشتن آتش اغتشاشات88 می باشد از هیچ تلاشی برای فضاسازی نسبت به محاکمه سران فتنه فروگذاری نمی کند. لذا این رسانه انگلیسی همسو با دشمنان داخلی تلاش می کند تا دادگاه علنی برای این عناصر فریب خورده ایجاد کند.
با توجه به این مبنا که در جرائم کیفری یک جرم مشهود داریم و یک جرم غیرمشهود نوع مقابله برخورد و محاکمه در هردو متفاوت است به این معنا که اگر ماموری درحین ماموریت شخص مشکوکی را مشاهده کند که در حین ارتکاب جرم است اگر جرم وی مشهود بوده باشد مثلا با قمه قصد ضربه زدن به فرد دیگر و یا کیف قاپی را دارد وظیفه مامور دخالت در صحنه و برخورد قاطعانه هست و در مقابل(جرم غیر مشهود) چنانچه ماموری شخص مشکوکی را مشاهد کند بدون اینکه مقدمات و یا علائم ارتکاب جرم را داشته باشد باید با تحقیق و بررسی و انتقال متهم به کلانتری و تحویل به دادسرا به اتهام وی رسیدگی شود.
یکی دیگر از فرقهای جرم مشهود و غیر مشهود در این است که زمانیکه فرد خاطی جرم مشهود انجام میدهد از آن جهت که مرتکب سلب امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت و غیره شده است طبق قانون مجرم است و علی رغم اینکه شاکی مدعی الخصوص نداشته باشد طبق همین ماده با شکوائیه مدعی العموم باید به جرمش رسیدگی شود.
نکته قابل تامل در این قضایا این است که آیا موسوی و کروبی با تهییج طرفدران خود به اغتشاش و برهم زدن امنیت عمومی جرمشان مشهود است یا غیرمشهود؟!!
جرائم سران فتنه طبق قانون بخاطر جرم مشهود انکارناپذیر است و چنانچه نظام طبق مصالح کشور اغماض کرده و برخورد قاطعانه ای انجام نمی دهد به این معنا نیست که آنان مجرم نیستند و یا اینکه نظام از محاکمه هراس دارد.
بی بی سی که در اغتشاشات فتنه88 سنگ تمام گذاشت و از هیچ شیطنتی فروگذاری نکرد این بار نیز برای ایجاد فتنه ای جدید با نام "محاکمه سران فتنه" سعی دارد زمینه ایجاد فتنه ای جدید راه اندازی کند و در این خصوص با ذوق زدگی از سخنان سخنگوی قوه قضائیه در مورد محاکمه سران فتنه طی خبرفوری و تیتر یک صفحه نخست ذوق زدگی خود را نمایان می کند.
با هوشیاری مردم و مسئولان نظام همانطور که در 9دی88 پاسخ کوبنده به دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام زدند این بار نیز با درایت و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری پاسخ قاطعی به دشمنان نظام و انقلاب خواهند داد.
 زهر دشمن بی بی سی فتنه محاکمه



۱۳۹۳ دی ۱۱, پنجشنبه

وقتی بی بی سی اخبار را وارونه جلوه می دهد

شبکه بی بی سی که همواره در صدد انعکاس اخبار به سبک و سیاق مقامات لندن است در وقایع مربوط به انتخابات 88 از هیچ نیرنگی دریغ نکرده و طبق وظایف دولتی خود به فریب افکار عموم دست می زند. این نکته در تمامی اخبار و حواشی که از بی بی سی پخش شد به وضوح نمایان است و این رسانه مکار که حضور میلیونی 9دی88 در ایران به مذاقش خوش نیامده با خشم درون خبرپراکنی می کند.
9دی امسال نیز مردم ایران این واقعه تاریخی را زنده نگهداشته و با حضور خود از آرمانهای نظام و انقلاب حمایت دوباره کردند و به همین مناسبت آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه طی سخنرانی از عدم هراس این قوه برای محاکمه سران فتنه خبر داد و اعلام کرد فتنه گران برای ایجاد فتنه ای جدید در صدد محاکمه شدن خود هستند و این در حالی است که اسناد بسیار زیادی برای محاکمه آنان در اختیار است و در فرصت مناسب به این مسئله با جدیت رسیدگی خواهد شد.
بی بی سی به زعم خود نظام جمهوری اسلامی ایران از محاکمه فتنه گران هراس دارد بوق رسانه ای خود را به این سمت گرفته اما دریغ از این نکته که عدم اجرای حکم در مورد سران فتنه امری است که به شورای امنیت ملی واگذار شده و چنانچه مصلحت اقتضاء کند از هیچ فرصتی دریغ نخواهد شد.
اما بی بی سی با وارونه جلوه دادن خبر، افکار مخاطبین خود را فریب داده و با این کار در واقع به مخاطبین خود توهین می کند زیرا که به زعم خود مخاطبین توان تحلیل و برداشت درست از وقایع ندارند و فقط بی بی سی هست که می تواند تحلیل و برداشت دولتی خود را به خورد مخاطب دهد.
تیتر سایت بی بی سی و فیلم ذیل نشان گر این مدعاست.