۱۳۹۳ اسفند ۱۹, سه‌شنبه

توهین و شبهه افکنی خبرنگار بی بی سی به دین مبین اسلام

ستار سعیدی در جدیدترین اظهار نظر اسلام ستیزانه خود به دین مبین اسلام توهین کرد
این خبرنگار که از مبتدی ترین احکام و اعتقادات دین اسلام بی خبر است همسو با خط خبری بی بی سی اظهارات غیرکارشناسانه ای علیه دین اسلام را مطرح کرده است.
ستار سعیدی بی بی سی دین مبین اسلام

۱۳۹۳ اسفند ۱۷, یکشنبه

حمايت و تمجيد صادق صبا از نتانياهو

هدف بي بي سي فارسي از گفت وگو با نتانياهو و پخش آن از برنامه نوبت شما مشخص شد!
يكي از مخاطبان در پاسخ صادق صبا گفته است: آيا مي توان دولتي كه با راي مردم به قدرت رسيده را تروريست و حامي تروريست ناميد اما دولتي كه بدون در نظر گرفتن مرزهاي هوايي به سوريه و عراق حمله مي كند را حامي صلح ارزيابي كرد؟! از شما بعيد است كه به جاي آن كه مدير مسوول يك رسانه بي طرف باشيد به تمجيد از سياستمداران پرداخته ايد!
گروه سياسي - به دنبال سخنراني بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي در كنگره آمريكا، كه با انتقاد بسياري از سياستمداران در نقاط مختلف جهان و حتي خود آمريكا مواجه شد و بسياري از فعالان سياسي، ديدگاه تند و افراطي نتانياهو را مغاير مصالح سياسي، ديپلماسي و تعهدات كشورهاي جهان و  ديدگاه آمريكا براي توافق با ايران ارزيابي كرده اند، بي بي سي فارسي، در گفت وگويي اختصاصي با نخست وزير رژيم صهيونيستي، به وي فرصت داد تا دوباره ادعاهاي خود را تكرار كند.

نوشته هاي صادق صبا در فيس بوك نوبت شما و حمايت  و تمجيد از نتانياهو


به گزارش بولتن نيوز، بي بي سي فارسي، به جاي برنامه نوبت شما ورزشي كه عصر جمعه از اين شبكه پخش مي شود، مشروح كامل گفت وگو با نتانياهو را پخش كرد و خواستار مشاركت مخاطبان اين شبكه براي بحث در مورد گفت وگو با نتانياهو و ديدگاه هاي افراطي وي شد.
اين نحوه عملكرد بي بي سي فارسي نشان مي دهد كه اين شبكه وابسته به صهيونيست ها، سعي دارد تا دوباره فرصتي را به نتانياهو بدهد و با جوسازي خبري و رسانه اي، در ارتباط با توافق غرب با ايران سم پاشي كند تا شايد بتواند از اين طريق مانع توافق جامع با ايران شود.

اين نوع تلاش ها توسط رسانه هاي وابسته به صهيونيست ها در غرب، نشان دهنده جوسازي لابي صهيونيستي براي جلوگيري از بهبود جايگاه ايران در مناسبات بين المللي و منطقه است. آنها به دنبال آن هستند تا با طرح ادعاهاي مختلف، عملكرد جمهوري اسلامي را مانع ايجاد توافق و صلح در منطقه ارزيابي كنند.
نتانياهو در گفت وگوي خود با بي بي سي اعلام كرد كه من موافق انرژي صلح آميز هسته اي در ايران هستم اما ايران از طريق غني سازي، توان موشكي و آب سنگين و.... به دنبال ايجاد توان ساخت سلاح هسته اي است و اگر ايران موفق شود كه فرصت 10 ساله پيدا كند در آينده به ساخت سلاح هسته اي اقدام خواهد كرد! اين توافق يك توافق بد هسته اي است كه راه اين كشور براي دست يابي به سلاح هسته اي را باز مي كند و...
بي بي سي فارسي، در صفحه نوبت شما در فيس بوك اعلام كرده كه موضوع برنامه نوبت شما، اين است:  صحبت هاي نتانياهو بر مذاكرات هسته اي ايران و قدرت هاي جهاني چه تاثيري خواهد داشت؟
اما جالب اين است كه مخاطبان اين صفحه، به جاي تاييد سخنان نتانياهو، اغلب در مورد خطرات و تهديدهاي اسرائيل و برخورداري اين رژيم از سلاح هسته اي سخن گفته اند. اسرائيل به نسل كشي دست زده و جنايات آنها روشن است طوري از تروريسم و ايران حرف مي زند كه گويا خودش فرشته است.

نوشته هاي صادق صبا در فيس بوك نوبت شما و حمايت  و تمجيد از نتانياهو


صادق صبا در پاسخ به يكي از مخاطبان كه گفته به اميد صلح و توافق خوب هسته اي! نوشته است: احسن بر شما
صادق صبا در پاسخ به يكي ديگر از مخاطبان كه گفته اسرائيل عددي نيست و ايران به دنبال بهانه است كه اسرائيل اولين قدم براي تهديد نظامي را بردارد تا به آن پاسخ دهد، نوشته است: دوست عزيز، اسرائيل به عنوان يك كشور مقتدر و تاثيرگذار در معادلات جهاني تمام تلاش خود را براي صلح در جهان به كار بسته است!
اين سخنان نشان مي دهد كه صادق صبا مدير بي بي سي فارسي، كاملا جانبدارانه و مدافع اسرائيل عمل مي كند و هدف از مصاحبه با نتانياهو نيز اعتبار خرج كردن براي دفاع از اسرائيل است و وابستگي عوامل اين شبكه را به اسرائيل نشان مي دهد.
مخاطبان با انتقاد از نوشته صادق صبا نوشته اند:  جواب هاي صادق صبا نشان مي دهد كه از طرفداران پروپاقرصش هستي
يك مخاطب ديگر نوشته است: ادعا مي كنيد كه نتانياهو براي صلح كار مي كند اما براي فلسطينيان و صلح با آنها كاري نكرده و برعكس در جهت شكست گفت وگوهاي صلح اقدام مي كند. حال بر چه اساسي از حمايت هاي شما برخوردار است
صادق صبا در بخش ديگري از اين صفحه نوشته است: نتانياهو بر عزم جدي در تعامل بيش از پيش اسرائيل با آمريكا تاكيد كرد و به مقامات ايران اين هشدار را داد كه مقابله با اسرائيل يعني مقابله با آمريكا
اين سخنان نشان مي دهد كه صادق صبا يك پروژه خبري را در حمايت از اسرائيل به پيش مي برد و با مصاحبه و نظر خواهي و نظر دادن خود، به دنبال كسب وكاري پر سود است زيرا بسيار جانبدارانه از اسرائيل حمايت و عليه جمهوري اسلامي نوشته است.
يكي از مخاطبان در پاسخ صادق صبا نوشت: تو اگه اينها را نگي الان تو بي بي سي نبودي!  يك نفر ديگر نوشته: لامصب دم خروس آنقد تابلوئه!
مخاطب ديگري گفته است: شما بي چون و چرا از اسرائيل حمايت مي كنيد. اما اسرائيل تنها از حمله نظامي به ايران حمايت مي كند و به شهرك سازي ادامه مي دهد و به تعهدات بين المللي عمل نمي كند
مخاطب ديگر گفته است: الان شما طرف كي هستي؟

نوشته هاي صادق صبا در فيس بوك نوبت شما و حمايت  و تمجيد از نتانياهو


يك نفر ديگر نوشت: حمايت آمريكا از اسرائيل نتيجه ندارد و تجربه ويتنام و كوبا و ... نشان داد نيروهاي نظامي در برابر اراده مردم نمي توانند كاري كنند.

صادق صبا در پايان نوشته است: من فكر مي كنم كه نتانياهو به عنوان نخست وزير مقتدر و تاثير گذار در جهان مي تواند نه تنها در مذاكرات هسته اي ايران بلكه در روند تعامل بين المللي با ايران تاثير به سزايي بگذارد علي رغم اين كه نتانياهو تاكيد فراواني بر دست برداشتن حمايت ايران از گروه هاي تروريستي حماس و حزب اله دارد!
و يكي از مخاطبان در پاسخ صادق صبا گفته است: آيا مي توان دولتي كه با راي مردم به قدرت رسيده را تروريست و حامي تروريست ناميد اما دولتي كه بدون در نظر گرفتن مرزهاي هوايي به سوريه و عراق حمله مي كند را حامي صلح ارزيابي كرد؟! از شما بعيد است كه به جاي آن كه مدير مسوول يك رسانه بي طرف باشيد به تمجيد از سياستمداران پرداخته ايد!

نوشته هاي صادق صبا در فيس بوك نوبت شما و حمايت  و تمجيد از نتانياهو

نوشته هاي صادق صبا در فيس بوك نوبت شما و حمايت  و تمجيد از نتانياهو