۱۳۹۲ اردیبهشت ۵, پنجشنبه

مجری صدای آمریکا به حامیان خاتمی پیوست

در جریان داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری در ایران، مهدی فلاحتی مجری جنجالی صدای آمریکا که اجرای برنامه صفحه آخر این شبکه را بر عهده دارد احساس تکلیف نموده و به حمایت از کاندیدای مورد نظر خود برخواسته است.

وی در وب سایت رسمی اش مطلبی را با عنوان "چراغی می زند سوسو" نوشته و به صورت رسمی از آقای سید محمد خاتمی حمایت نموده و اعلام داشته: «چرا از خواست مردم حمایت نکنیم؟»
متن صحبت ها مهدی فلاحتی به شرح زیر است:
« چراغی
می زند سوسو
و چندان بی قرارم من چنان چون پیش
و همچون پیش
جانم اشتیاق است از حضور همدلی همراه
اگرچه زخمهای کهنه را هم می برم با او
 چراغی می زند سوسو.
این روزها صحبت از انتخابات است. انتخاباتی که 4 تا 8 سال آینده مردم ایران را رقم خواهد زد.
او همچنین در ادامه نوشته:
«اما در این روزها تنها چراغی که در نا امیدی سوسو می زند و مردم بیش از پیش حضورش را غنیمت می شمارند و البته رژیم به هر طریق سعی در خاموش کردن این چراغ دارد خاتمی است.»
وی در آخر خطاب به دوستان و نزدیکانش با لحنی گلایه ای گفته:
«چرا از خواست مردم حمایت نکنیم؟»
حمایت مهدی فلاحتی از سید محمد خاتمی در حالی صورت می پذیرد که سیاست شبکه صدای آمریکا تا کنون تخریب نامزدهای انتخاباتی و به طور کل، تخریب و زیر سئوال بردن اصل انتخابات در ایران بوده است.
نکته قالب توجه اینکه اولین بار است یکی از مجریان صدای آمریکا به صراحت از کاندیدای خاص در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند.
صدای آمریکا طی ماه های گذشته با ریزش شدید مخاطب روبرو بوده و در بحرانی ترین وضعیت موجود خود قرار گرفته است.
به همین دلیل احتمال می رود اینگونه اظهار نظرها آن هم در این برهه از زمان، برای قرار دادن این شبکه در کانون توجهات و در نتیجه جذب مخاطب برای صدای آمریکا باشد.
مهدی فلاحتی همان شخصی است که به دلیل شکایت یکی از مجریان صدای آمریکا (الهام ستاکی) مبنی بر فساد اخلاقی در دستگاه قضایی ایالات متحده پرونده قضایی داشته و هنوز این پرونده مراحل قانونی اش را طی می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر