۱۳۹۲ مهر ۴, پنجشنبه

حمایت بی بی سی از هم کیشان خود

شبکه بی بی سی فارسی که در مناسبتها و وقایع مختلف سنگ فرقه ضاله ی بهائیت را به سینه می زند و از این فرقه ی زاده شده صهیونیزم دفاع می کند این بار نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس از بهائیان حمایت کرد
شبکه بی بی سی فارسی وابسته به وزارت خارجه انگلیس با درج مطلبی بهائیان را در 8سال دفاع مقدس مدافعان خط مقدم جبهه های رزمندگان اسلام معرفی کرده که از منافع نظام جمهوری اسلامی بعد از جنگ بی نصیب مانده اند
اولین سوالی که ذهن هر مخاطبی را به خود جلب می کند این است که در 8سال دفاع مقدس تمامی گروهها ، مذاهب و تفکرات مختلف برای دفاع از خاک این مرز و بودم جان فشانی کردند و بر هیچ کس این امر پوشیده نیست اما چرا بی بی سی فارسی از فرقه ضاله بهائیت که زاده شده از بطن رژیم صهیونیستی است دفاع می کند؟!.
حال بماند عده قلیلی از بهائیانی که در جنگ حاضر بودند طبق قانون اجباری سربازی بوده و همه جوانان پسر طبق قانون باید در این امر مقدس شرکت کنند.
آیا مسیحیان ، یهودیان، کلیمیان، زرتشتیان و ... در هشت سال دفاع مقدس شرکت نکرده بوند که بی بی سی فارسی فقط از این قشر اندک حمایت میکند؟!
آیا جز این است که مجریان و عوامل بی بی سی وابسته به این فرقه ضاله هستند؟!
که اقرار برخی عوامل بی بی سی نسبت به ارادتشان به بهاءالله و حضور در قبر وی در شهر "عکا" واقع درسرزمینهای اشغالی مزید این علت است.
این حمایتهای معنا دار از فرقه ضاله ی بهائیت توسط شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی به دور از وظایف رسانه ای بوده و تریبونی برای حمایت از این فرقه انحرافی می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر