۱۳۹۲ اسفند ۲۹, پنجشنبه

حمله نوری زاده به کامران نجف زاده

علیرضا نوری زاده سلطنت طلب لندن نشین که از شعبه 2 العربیه یعنی شبکه الفردا یا همان ایران فردا همواره بر نیروهای انقلابی و شخصیت های محبوب ایران حمله می کند، این بار ماشه زبانش را به سمت کامران نجف زاده نشانه گرفته است.
وی که همیشه یکه تاز زبان درازی به مسائل داخلی ایران است همواره به چهره های محبوب و پرطرفدار ایرانی حمله ور می شود تا از محبوبیت آن بکاهد که این نه تنها سناریوی شکست خورده ای است که بارها وی تجربه کرده است بلکه باعث محبوبیت بیش از پیش نیروهای انقلابی کشورمان می باشد.
کامران نجف زاده که از مجریان و خبرنگاران قدر و محبوب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد همواره در خط مقدم جنگ نرم از دستاوردهای نظام دفاع کرده و چهره شوم و خبیث دشمنان و مستکبران جهان را به تصویر می کشد که حضور در نبردهای لیبی و انعکاس اخبار آنلاین و همچنین اخراج بی دلیل وی از فرانسه نشان این مدعاست.
حال که کامران نجف زاده به وین رفته تا اخبار و رویدادهای هسته ای کشورمان را مخابره کند به مذاق این مزدور عربستان خوش نیامده و وی را به باد انتقاد گرفته است.
نوری زاده گفت: به آقای ضرغامی توصیه می کنم تا کامران نجف زاده را به بخش ورزشی بفرستد تا سیاسی چون او از سیاست سر در نمی آورد و ادب سخن گفتن را ندارد زیرا به خانم "کاترین اشتون" گفت "کاترین" در همه جای دنیا سیاستمداران را محترمانه و با ذکر سمت وی نقل می کنند اما نجف زاده فقط می گوید کاترین.
نوری زاده تاب و تحمل انتقاد مسولان کشور به ملاقات دزدکی "کاترین" را ندارد و ابراز می دارد که: هیچ اشکالی ندارد که ایشان با مخالفین جمهوری اسلامی ملاقات کند. زیرا آقای ظریف به خاطر ملاقات غیر دیپلماتیک "کاترین" با مخالفین جمهوری اسلامی ایران بر سر سفره شام کاترین اشتون حضور نیافته است.
آقای نوری زاده بهتر است به جای سفارشات مغرضانه به آقای ضرغامی برای جابجایی نیروهای انقلابی فکری به ترمیم پیشینه مبتذل خود بکند که پرونده سیاه او در صدای آمریکا و کانال یک هنوز باز است و هر از چند گاهی شهرام همایون با افشاگری ترس و اضطراب بر اندام نوری زاده می اندازد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر