۱۳۹۳ آبان ۱, پنجشنبه

اسیدی که سوژه به دست بی بی سی داد

در چند روز گذشته با توجه به موضوع اسید پاشی در اصفهان و آزرده خاطر شدن مردم و نگرانی نسبت به این عمل دون شان اخلاقی، انسانی و این رفتار تروریستی، موجبات عکس العمل سریع مسئولان را در پی داشت به شکلی که دادستان کل کشور دستور رسیدگی خارج از نوبت را ابلاغ کردند. از سوی دیگر عکس العمل سریع رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام را بر این داشت که از آب گل آلوده ماهی بگیرند اما قلاب آنان مثل همیشه به خطا رفت.
از جمله رسانه های قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران، شبکه انگلیسی بی بی سی می باشد که تمام تلاش خود را برای انحراف افکار عموم نسبت به قضیه حجاب داشته و علیرغم تکذیب مساله حجاب در این قضیه باز این شبکه مکار وضعیت حجاب را به پیش می کشد.
قضیه اسیدپاشی اصفهان اصلا هیچ ربطی به حجاب نداشته و چند تن از بانوانی که قربانیانی اسیدپاشی قرار گرفتند محجبه و از خانواده مذهبی بوده اند و در این راستا نیروی انتظامی و خانواده قربانیان مساله بدحجابی را در این قضیه تکذیب کرده اما تلاش بی بی سی فارسی بر این است که به مخاطبین خود تلقین کند که در انعکاس اخبار جانبدارانه عمل نمی کند و از این جهت ابعاد مختلف ماجرا را بیان می کند.
از آنجا که شیطنت این رسانه انگلیسی مکارانه هست در جدیدترین خبری که در این خصوص عنوان می کند اعتراض مردم اصفهان و تهران به اسیدپاشی و سلب امنیت عمومی است اما تصویری که در صدر خبر می گذارد اعتراض به حجاب و تقابل مردم با نظام جمهوری اسلامی می باشد و از آنجا که اثر تصویر در ذهن گویاتر و دارای مفاهیم بیشتری می باشد اول تصویر دلخواه خود را می گذارد و سپس خبر حادثه را.
طبق پیشینه ی این رسانه معاند در فریب افکار عمومی این بار نیز مردم آگاه متوجه ترفندهای اسلام ستیزی بی بی سی فارسی خواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر