۱۳۹۲ بهمن ۱۷, پنجشنبه

توصیه عجیب شبکه من و تو برای نمایش فیلم

شبکه انگلیسی من وتو در برنامه بفرمایید شام به مردم ایران پیشنهاد داد فیلمهای ایرانی را نبینند.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ مهمانان شبکه انگلیسی من وتو در برنامه بفرمایید شام خواستار تحریم فیلم های ایرانی شدند.
  طی برنامه اخیر بفرمایید شام، یکی از شرکت کنندگان که پیرامون فیلم و سینما صحبت می کرد، گفت: " من فیلم های ایرانی را به خاطر سانسور و نداشتن محتوی اصلا نگاه نمی کنم! و توصیه می کنم فیلم های ایرانی را نبینید."
 در ادامه، دیگر شرکت کنندگان ابراز داشتند: " فیلم های هالیوودی بهترین و مناسب ترین فیلم ها هستند."
  البته و ای کاش فیلم های شبکه من و تو تنها به سینمای هالیوود محدود می شد. این شبکه علاوه بر استفاده از فیلم های آمریکایی از سری فیلم های ساخت کره، آمریکای جنوبی و مرکزی نیز حسابی بهره مند است، فیلم هایی که در کشور خود به دلیل محتواهای مستهجن، اجازه پخش ندارند اما تنها به دلیل آنکه محتوای غیراخلاقی دارند و ماموریت ضد فرهنگی این شبکه انگلیسی را تامین و ساپورت می کنند، از آن اجازه پخش می یابند.
 
گفتنی است این برنامه که با حضور 3 زن و 1 مرد همراه بود به معرکه ای برای نمایش پوشش ها و رفتار های مبتذل آنها تبدیل شد تا جریان عادی سازی روابط آزاد زن و مرد نامحرم همچنان جلوه ای هزار باره پیدا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر