۱۳۹۱ اسفند ۲۶, شنبه

مجری:بی بی سی به کسی مربوط نیست من همجنس گرا هستم

بعد از افشاگری های اخیر در مورد پیوستن نگین شیر آقایی به گروه همجنس گرایان لندن این مجری بخش فارسی بی بی سی در واکنش به مطالب منتشر شده در وب سایت شخصی اش مطلبی را با عنوان "قرن 21 قرن آزادی" طرح کرده و نوشت:

«در قرن 21 که دنیا دهکده جهانیه و صحبت از دموکراسی، آزادی بیان و اندیشه نقل همه مجالسه متاسفانه در کمال ناباوری بعضی ها می خوان عقایدشونو به بقیه تحمیل کنن.
باید به این آقایان بگم من در ایران زندگی نمی کنم که هر طور شما بخواید زندگی کنم. من یک شهروند انگلیسی ام و افتخار هم می کنم که انگلیسی ام. من مجبور نیستم به قوانین 1400 پیش اسلامی شما پابند باشم. اینجا ایران نیست که شما بخواهید برای من تعیین تکلیف کنید.
من همجنس گرا هستم. به کسی هم مربوط نیست. مگر ما به شما می گیم چرا مسلمانید؟
اگر باز می خواهید این را هم رسانه ای کنید هیچ اشکالی نداره شما فکر می کنید با این کار بی بی سی خراب می شه؟ اشتباه می کنید اتفاقا این نشان دهنده اوج آزادی در یک رسانه است که از هر دین و مذهب و گروهی در اون هستن اصلا بی بی سی یعنی آزادی و این هم می تونه یکی از نشونه هاش باشه»
صحبت های نگین شیر آقایی در حالی مطرح می شود که آقای صادق صبا مدیر بخش فارسی بی بی سی در هفته های اخیر در سایت بی بی سی فارسی و همچنین در مصاحبه های مختلف بارها و بارها مجریان بی بی سی را به دور از هر گونه گرایش مذهبی و جنسی دانسته بود. اما نگین شیر آقایی پیوستن به همجنس گرایان را یکی از نشانه های آزادی در بی بی سی می داند.
این مجری بی بی سی نه تنها علنی به همجنس باز بودن خود اعتراف می کند که با جسارت تمام تصاویر پیوستن به همجنس گرایان را منتشر کرده و اعلام می کند از اینکه این مطلب رسانه ای شود هیچ ابایی ندارد.
او همچنین در واکنش به انتشار تصاویر همجنس گرایی او در برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی ایران می گوید: شما فکر می کنید با انتشار این اخبار بی بی سی خراب می شود؟ اشتباه می کنید اتفاقا این نشان دهنده اوج آزادی در یک رسانه است که از هر دین و مذهب و گروهی در اون هستن اصلا بی بی سی یعنی آزادی و این هم می تونه یکی از نشونه هاش باشه»
"صادق صبا" مدیر بخش فارسی بی بی سی در هفته های گذشته رسانه های جمهوری اسلامی را متهم کرده بود که برای تخریب کارمندان بی بی سی به آنها اتهام های جنسی وارد می کند.
حال باید از آقای صادق صبا پرسید اینکه مجری و کارمند شبکه بی بی سی به طور علنی اعلام می کند همجنس گرا شده و از انتشار تصاویرش نیز هیچ ابایی ندارد آیا باز هم یک اتهام است؟ در خاتمه تصاویری را  که نگین شیرآقایی در وب سایت شخصی اش منتشر کرده و به همجنس گرا بودنش افتخار کرده است مشاهده کنید.













هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر