۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

پاسخ به یک کامنت

با سلام و عرض ادب خدمت خوانندگان محترم
به دلایلی کامنت یکی از دوستان را همراه با پاسخ آن در یک پست جداگانه می نویسم
منتظر نظرات شما هستم
---------------
برام جالبه که مطلب منو تو نظراتت قرار دادی ولی بهتره در دیدگاهات یه تجدید نظر داشته باشی.
نمیدونم تو کار وبلاگت برات آرزوی موفقیت کنم یا شکست ولی در اینکه تجدید نظر کنی امیدوارم که اینجور بشه.
مطالبت هر چند که بقول نوشته هات با سند و مدرکه ولی حضرت علی میگه نادان کسیست که به جهنم برود و نادان تر از او کسیست که بخاطر دیگری به جهنم وارد شود.
امیدوارم مورد دوم شامل حال هیچکس نشه .
شما یا ماهواره داری و دارین برنامه های من و تو رو میبینید که این نوشته هاتون رو بکل باطل میکنه و یا اینکه ندارید و دورادور شنیدین که شنیدن کی بود مانند دیدن.
وبلاگ نویس عزیز این شبکه اکثراً برنامه های مستند علمی و تاریخی پخش میکنه البته برنامه های مناسبتی هم در کنارش هست ولی اگر قراره دانستن واقعیت به ضرر هر کسی باشه آیا سعی در از بین بردنش نمیکنه؟
مسلماً بله
واین در مورد... هم استثنا نداره.
"حق را بگو حتی اگر به ضررت باشد"
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنون از حضور پر مهرت
جا داره چند نکته رو یادآور بشم:
اول اینکه من شبکه های ماهواره ای رو رصد میکنم و اهداف اونها رو بررسی میکنم که با یک نگاه ساده میشه اهداف عوامل شبکه های ماهواره رو فهمید
دوم اینکه به طور مثال من شبکه من وتو باشم و با شما دوست باشم و با شما هر روز برای تفریح بیرون بریم در طی این تفریح ها برای شما آبمیوه و بستی و پیتزا و خوراکی های بسیار خوشمزه میخرم و در کنارش بدون اینکه متوجه بشی کمی زهر میریزم آیا شما حاضری با من تفریح بری؟!!!!
دوست عزیزم شبکه من وتو و بسیاری دیگر از شبکه های ماهواره علی رغم جذب مخاطب، برنامه های بسیار مفید علمی و طنز پخش می کنند تا مخاطب خودشان را داشته باشند و در خلاء این برنامه های زهر خودشان را میریزند بدون اینکه مخاطب بفهمد تحت تاثیر این برنامه ها قرار می گیرد
شبکه من وتو با پخش مستند های علمی و برخی دیگر برنامه ها مخاطبین خود را جذب میکنند و سپس با پخش گزارشاتی از گروه های همجنس باز، بهائیت، شیطان پرستان و ترویج فرهنگ غرب زهر خود را در ذهن مخاطب تریق میکنند
آیا تا به حال شما در مناسبتهای مذهبی ما ایرانیان که اکثر قریب به اتفاق مسلمان هستیم برنامه ای در رابطه با این مناسبتها دیده اید؟!!!!!
شب عاشورا، شب شهادت امیرالمومنین(ع)، شب شهادت پیامبراعظم(ص) و دیگر شبهای عزاداری ما ، شبکه من وتو به پخش برنامه های مبتذل خود ادادمه میدهد و هرگز کوچکترین اشاره ای به این مناسبتها نمی کنند این رفتار های شبکه من وتو نشان دهنده چیست؟؟؟!!!
آیا چیزی جز به فرط فراموشی سپردن مراسمات مذهبی می باشد
امیدوارم با نگاه عاقلانه و بی طرف خودتان اهداف شبکه های ماهواره ای را دریابید
یا علی (ع) مدد
--------------------
سلام
از اینکه از لفظ و واژه دوست استفاده کردین ممنونم
من هم شما رو به اسم دوست خطاب میکنم
دوست عزیز ابتدادر مورد مطلبدومتون که گفتین که اگر یه کسی شما رو آهسته آهسته با کام زهر خودش آغشته بکنه باید بگم با نظرتون موافقم کمااینکه دیدیم که میگن برای اینکه کسی رو نابود کنی بهترین راه دوست شدن با اونه اما آیا اطرافیان در اینکه اون طرف بخواد زودتر نابود بشه سهیم نیستن؟
قطعاً جوابتون مثبته بذارین ساده تر بگم اگه رزومه کاری این شبکه به قول شما نابود کردن جامعه از درون هستش آیا اگر از راه پیشگیری استفاده بشه بهتر نیست آیا اگر ما بیایم با مردممون صادق باشیم و یه مطلبی رو قبل از اینکه بخواد ابعاد فاجعه آمیزی به خودش بگیره خودمون بیایم و اون بیان کنیم بهتر نیست تا اینکه از دهان دیگران این مطالب رو بفهمیم برای مثال در مورد سیستهای کلی نظام و اتفاقاتی که در کشورمون میافته چرا باید دیگران به ما زودتر خبر بدن که تو خونمون چه اتفاقی افتاده؟
همین مسئله میتونه باعث ترویج فرهنگ استفاده از ماهواره برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حداقل امور و اتفاقات داخلی مملکتمون بشه مابهتر خودمون پادزهر اون استفاده کنیم و پادزهر و پیشگیر اونم چیزی نیست جز داشتن برنامه های متنوعتر و بیان حقایق و واقعیتها.
در مورد اول هم که گفتین رصد میکنم دوست عزیز در یک نگاه ساده نمیشه یک طرفه به قضاوت رفت رصد با تماشا کلی تفاوت داره .
دوست عزیز شما میگین که شبکه های ماهواره ای هیچ برنامه مناسبتی مانند شهادت ها و ولادت ها رو پوشش نمیدن باید بگم این مطلب یه جورائی کذب محضه.
برای مثال شبکه pmc  و شبکه های دیگه از این دست در ایام  شهادت بکل قطعه و هیچ موزیک ویدیوئی پخش نمیکنه و یا همین شبکه من و تو در مناسبتهای شاد اکثر برنامه هاش شاد میشن کمااینکه قبول دارم در ایام شهادت برنامه مناسبتی خاصی پخش نمیکنه اما به هبچیک از مناسبتها هم اجحاف و توهینی نشده.
در کل با نظراتتون موافقم اما از نظر دیدگاهی کمی تفاوت دیدگاه داریم امیدوارم در کارتون موفق باشید اما کمی با دید بازتر.
قربان شما
پاسخ:
سلام دوست عزیز
باید به عرضتون برسونم عوامل بازدارنده و پادزهر برای جلوگیری از ترویج فرهنگ غلط در شبکه های ماهواره ای در کشورمون زیاد چشگیر نیست و این از ضعف حکومت ماست اما این دلیل نیست بر صحت و صدق عملکرد شبکه های ماهواره
اول باید دشمنون رو بشناسیم سپس در مقابله با اون برنامه بریزیم هم در زندگی شخصیمون هم در فضای اطراف و جامعه مون
ضمنا شبکه هایی مثل pmc و فارسی وان که مناسبتهای مذهبی رو محترم نگه میدارند این هم از سیاست مکارانه اونهاست چون وقتی برنامه های اونا رو نگاه میکنی و سپس احترام گذاشتن به مناسبتها رو میبینی خیلی باهم تناقض دارند
بله دین اسلام گفته ایام مذهبی رو مقدس بشماریم اما نگفته زن و مردی که متاهل هستند با زن و مرد دیگری رابطه غیر اخلاقی داشته باشند
این کار اصلا نه تنها با دین اسلام بلکه با عقل بشر مطابقت نداره چون هیچ انسان عاقلی راضی به این کار نمیشه و ما ترویج چنین برنامه هایی رو از شبکه فارسی وان و pmc ومن وتو میبینیم
دوست عزیزم باید خیلی هوشیار باشیم مبادا فریب بخوریم
درپناه امام زمان (عج) موفق و موید باشی
یا علی (ع) مدد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر