۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

فراخوان مجری جنجالی بی بی سی برای آشوب خیابانی/ سند

«نفیسه کوهنورد» کارمند، خبرنگار و مجری بی بی سی فارسی:
«از ما ایرانی ها بعید است که از عرب ها کمتر باشیم. عرب ها "بهار عربی" به وجود آوردند و ما باید "بهار پارسی" را به رخ جهانیان بکشیم.»


این عنصر خودفروخته در ادامه خواهان دخالت خارجی شده و افزوده است: «آزادی در ایران تحقق نمی یابد مگر توسط "فشارهای بین المللی" و اعتراضات شما در محافل عمومی؛ و به همین دلیل، شما دوستان عزیز برای حضور در خیابان ها و ادامه اعتراضات سال88 از الآن آماده باشید و بدانید که خون شهدای 88 هنوز جوشان است و همه با هم با ایجاد گروه های کوچک و بزرگ آماده اعتراضات گسترده و حضور در خیابان ها باشید.»

جام سیاسی: با نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ایران و گرم شدن فضای سیاسی کشور، رسانه های بیگانه و عواملشان نیز بر حجم فتنه انگیزی خود افزوده اند.

بر پایه گزارش جام سیاسی به نقل از بالاترین (balatarin)، در تازه ترین شیطنت رسانه ای از این دست، "نفیسه کوهنورد" کارمند، خبرنگار و مجری بی بی سی فارسی (BBCPersian) که این روزها با حاشیه آفرینی های جنجالی اش حسابی بر سر زبان هاست، فراخوانی را روی خروجی وبلاگ شخصی خود قرار داده و از مخاطبان خواسته است که برای آشوب خیابانی آماده باشند!

در متن فراخوان کوهنورد آمده است: «چند ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار می شود که البته امیدواریم این دفعه با دفعات قبل فرق کند و انتخابات آزادی برگزار بشود؛ هرچند تا زمانی که ولایت فقیه و نظارت استصوابی در ایران وجود داشته باشد امکان برگزاری انتخابات آزاد وجود ندارد[!] به نظر من زمانی انتخابات آزاد در ایران برگزاری می شود که جمهوری اسلامی نباشد، انتخابات آزاد یعنی در واقع نه به جمهوری اسلامی.»
 
کارمند نشان دار رسانه دولتی انگلیس، در ادامه تلویحا اعتراف می کند که هدفش از اعلام این فراخوان -در حالی که چند ماه تا انتخابات باقی مانده- تهیه خوراک برای بی بی سی است؛ آنجا که می نویسد:
«حضور از شما، رساندن فریادتان به گوش دنیا با ما.»
نفیسه کوهنورد در انتها تلاش کرده احساسات نژادی دنبال کنندگان وبلاگ خود را تحریک کند. او نوشته است: «از ما ایرانی ها بعید است که از عرب ها کمتر باشیم. عرب ها "بهار عربی" به وجود آوردند و ما باید "بهار پارسی" را به رخ جهانیان بکشیم.»[!]


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر