۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

روابط ضربدری در بی‌بی‌سی عادی است! + سند

اعتراف مجری بی‌بی‌سی فارسی به فساد اخلاقی خود و همکارانش

نفیسه کوهنورد مجری برنامه نوبت شما بی بی سی فارسی درباره گزارش هایی که اخیرا در رابطه با فساد اخلاقی در میان پرسنل بی بی سی فارسی منتشر شده است، آب پاکی را روی دست کسانی ریخته که تا کنون تلاش می کردند این روابط را انکار کنند.
به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ نفیسه کوهنورد مجری برنامه نوبت شما بی بی سی فارسی درباره گزارش هایی که اخیرا در رابطه با فساد اخلاقی در میان پرسنل بی بی سی فارسی منتشر شده است، آب پاکی را روی دست کسانی ریخته که تا کنون تلاش می کردند این روابط را انکار کنند و ضمن عادی دانستن روابط ضربدری جنسی در میان همکاران این شبکه گفته است: درباره رابطه من با همکارانم نوشتین؛ روابط ضربدری یا زیگزاگی که برادران اطلاعاتی به ما نسبت دادن در اینجا یک امر طبیعی و عادی هست و مختص به من نیست.
این رابط سازمان ام آی سیکس ضمن تمسخر فرهنگ ایرانی نوشته است: این فرهنگ ایرانی هست که از تمدن جهانی عقب مونده و نمیخاد خودش رو به فرهنگ جهانی برسونه و هنوز روابط را در مشروع و نامشروع تعریف می کنه.
بحث فساد اخلاقی در بخش فارسی بی بی سی همچون بخش انگلیسی آن این روزها سایت ها و شبکه های اجتماعی را پر کرده است. در مواردی این روابط حالت تجاوزگونه به خود گرفته به گونه ای که پرونده های شکایتی در دادگاه های انگليس و آمریکا در این مورد مفتوح شده است. آش این فساد چنان شور شد هاست که صدای ضدانقلاب را نیز درآورده، از جمله شهرام همایون ضدانقلاب خارج کشور اخیرا در وب شخصی خود گفته بود: «پرونده بی بی سی فارسی و صدای آمریکا برای همگان مشخص است. شبکه ای که در آن دختران ایرانی طعمه هوسرانی صادق صبا می شوند آیا جایگاهی برای سردادن آزادی انسانهاست؟»
وی می افزاید: «آیا یک ایرانی وطن پرست می تواند بپذیرد در شبکه ای کار کند که دختر ایرانی را که مورد تجاوز قرار گرفته، طرد و به مجری تجاوزگر پست بالاتر می دهند؟»
او در ادامه به صادق صبا و مسعود بهنود اشاره کرده و گفته است: «به نظر من افرادی مثل صادق صبا و مسعود بهنود که برای به دست آوردن مناصبی در بی بی سی فارسی، دست از عقاید خود بر داشتند و بهایی شدند، نان به نرخ روز خور و فاحشه فکری هستند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر