۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

از تهران تا قاهره همراه با اشک تمساح فرح دیبا

شبکه من وتو چندی پیش با پخش برنامه ای به نام از تهران تا قاهره وضعیت شکست رژیم پهلوی رو از زبان فرح دیبا(پهلوی) بیان کرد فرح پهلوی با مظلوم نمایی و ریختن اشک سعی در احساسی کردن فضای روحی-روانی جامعه داشت

فرح پهلوی و خانواده وی که وابستگی و ارادت خود را به مقامات صهیونیستی ابراز داشته اند چگونه می توانند حامی ملت مسلمان و شیعه ایرانی باشند؟!!!
وطن فروشانی که فقط ادعای وطن پرستی دارند و تمامی رفتارها و مواضع آنان بر ضداسلام و ایران بوده و هست
چند نکته از کلیات این برنامه برداشت میشه که قضاوت رو به عهده شما دوستان عزیز می گذارم:
1-اینکه شبکه من وتو به خاندان فراری پهلوی احترام ویژه ای قائل هست و در مناسبتهای شاهنشاهی به تقدیر از این خائنان پهلوی می پردازد

2-شبکه من و تو در راستای اهداف خود که همان تغییر نوع نگرش و تفکرات اسلامی به فرهنگ غربی می باشد خیانتهای شاه فراری را یک خدمت بزرگ به وطن داند که این مواضع رژیم شاهنشاهی عوامفریبی ملت ایران بوده است و آنچه در باطن قوانین حاکم بر کشور بود حذف تدریجیه مذهبی به نام شیعه بود و این را به خوبی از اقرارات فراریان پهلوی که در خاطرات خود نوشته اند می توان فهمید

3-غارت اموال عمومی توسط عوامل شاه که وقتی عرصه را بر  خود تنگ یافته و هیچ راهی برای ماندن ندیدند با دزدیدن اموال و جواهراتی که متعلق به بیت المال بود فرار را بر قرار ترجیح دادند و شبکه من وتو این اموال را اموال شخصی معرفی کرد

4-شاه مخلوع خود را فردی مذهبی معرفی میکند و این درحالی است که به ابتدایی ترین مسائل مذهبی پایبند نبود به طور مثال همسر و خانواده وی هیچ گونه حجاب و ظاهری که معرف یک فرد مسلمان باشد نداشتند و فقط جهت فریب افکار عموم در انظار عمومی به یک سری حرکتهایی که خود را مذهبی جلوه دهد می پرداخت
کسی که مذهبی باشد باید بر قوانین و احکام مذهبی عمل کند در صورتی که قوانین منطبق بر آن زمان مغایر مبادی دینی -مذهبی بود.
مهمترین عاملی که از این برنامه برداشت می شود جایگاه ویژه خاندان پهلوی در شبکه من وتو می باشد که رها اعتمادی در اعترافات خود حضور فرح پهلوی را در استدیو شبکه من وتو تایید می کند
به نظر شما این نکات نشان دهنده چیست؟!!!...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر