۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

نفیسه کوهنورد، مدیر بی بی سی را غیرتی کرد!

در پی افزایش نوشته های کارکنان بی بی سی فارسی در فضای مجازی در مورد روابط غیر اخلاقی حاکم بر این شبکه، صادق صبا، مدیر بی بی سی فارسی، طی نوشته ای سعی کرد این افتضاحات را به نوعی ماست مالی کند.



جام سیاسی؛ در پی افزایش نوشته های کارکنان بی بی سی فارسی(BBC Persian)، ارگان رسمی نظام سلطنتی انگلیس، در فضای مجازی در مورد روابط غیر اخلاقی حاکم بر این شبکه، صادق صبا، مدیر بی بی سی فارسی، که تجاوز وی به پونه قدوسی، ماه ها نقل رسانه ها بود و حتی منجر به حذف پونه قدوسی از برنامه "نوبت شما" شد، طی نوشته ای سعی کرد این افتضاحات را به نوعی ماست مالی کند.

صادق صبا مدعی شد: «بعضی از رسانه های رسمی، از جمله تلویزیون سراسری کشور و روزنامه ها، مطالب افترا آمیزی علیه کارکنان بی بی سی فارسی منتشر کرده اند که کم سابقه است و در هر دادگاهی قابل پیگرد است. در کنار این اقدامات در شبکه های اجتماعی پروفایل های جعلی درست کرده اند که می تواند برای عده ای گول‌زننده باشد. ساخت وبلاگ‌ها و پروفایل‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با نام همکاران بی‌بی‌سی فارسی تازگی ندارد اما در هفته‌های اخیر شدت بیشتری گرفته است.»

در حالی که سایت ها و وبلاگ ها یکی از منابع اصلی بی بی سی در خبرسازی علیه جمهوری اسلامی است، مدیر بی بی سی نوشت: «فرد یا افراد یا سازمان های پشت این صفحات جعلی کوشش می‌کنند با انتساب این صفحات به همکاران بی‌بی‌سی و درج مطالب جعلی که هرگز توسط همکارانمان گفته نشده، هویتی جعلی بسازند. نوشته‌های مندرج در این صفحات جعلی به هیچ عنوان از سوی همکارانمان گفته نشده و استناد به چنین صفحاتی و خبرسازی بر اساس این نوشته‌های جعلی در ادامه فعالیت‌های قبلی نهاد های امنیتی و شبه‌امنیتی حکومت ایران برای فشار بیشتر بر همکاران ما در بی‌بی‌سی فارسی و خانواده‌ها و وابستگان آنان است. این افراد می‌کوشند تا با کپی عکس‌ها و نوشته‌ها از پروفایل‌های اصلی و آمیختن نوشته‌های اصلی با مطالب جعلی، محتوایی نامتعارف و غیرحقیقی را با نام همکاران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اشاعه دهند تا افکار عمومی و مخاطبان ما را دچار شبهه و پرسش‌های مختلفی کنند.»

این اظهارات واکنشی به نوشته های برخی از کارکنان بی بی سی فارسی در فضای مجازی پیرامون روابط نامشروع نفیسه کوهنورد، یکی از کارکنان این رسانه، با دیگر عوامل بی بی سی فارسی است. در این نوشته ها به صراحت اعلام شده است که کوهنورد برای رسیدن به پست های بالاتر در بی بی سی، با عوامل مختلف این شبکه رابطه نامشروع برقرار کرده و بعد از رسیدن به خواسته هایش، به راحتی آنها را رها می کند.

مدتی پیش هنگامی که سرخط خبرها، فساد اخلاقی موجود بین مجریان بی‌بی‌سی بود، شایعه‌ای مطرح شد که کوهنورد به سمت دوست دختر جدید صادق صبا ارتقا یافته و توانسته در برنامه نوبت شما، جای پونه قدوسی، دوست قبلی مدیر بی بی سی فارسی را بگیرد. به نظر می رسد انتشار این مطالب در مورد دوست دختر جدید مدیر بی بی سی فارسی، موجب آزرده خاطری وی شده و صبا را مجبور به نگارش این مطالب کرده است!!!

البته به نظر می رسد این آخرین کیس مدیر بی بی سی نباشد و وی باز هم مجبور شود چنین نوشته هایی را در دفاع از معشوقه هایش منتشر کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر