۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

حذف پونه قدوسی و سیاوش اردلان از برنامه نوبت شما

امواج سیاه نوشت:
چندی پیش خبری با عنوان تجاوز مدیر شبکه بی بی سی فارسی (صادق صبا) به مجری برنامه نوبت شما (پونه قدوسی) و همچنین تجاوز مجری برنامه نوبت شما (سیاوش اردلان) به دیگر مجری این برنامه (فرن تقی زاده) تیتر خبرهای رسانه ها شد. خبری که صحت و سقم آن هیچ گاه تایید یا رد نشد.
 
مسئولین انگلیسی این شبکه نیز هیچ گاه در صدد پاسخگویی نسبت به انتشار این خبرها بر نیامدند.
برخی مطرح کردن عدم پاسخگویی مسئولان انگلیسی این شبکه به این دلیل است که یک طرف ماجرا مدیریت شبکه (صادق صبا) قرار دارد به همین دلیل سکوت بر هر اقدامی ترجیح داده شده است.
اما این شایعه ها زمانی قوت پیدا کرد که مخاطبان تاب نیاورده و در تماس های برنامه نوبت شما ماجرا را مطرح کردند اما طبق روال با قطع تماس و سانسور مواجه شدند.
این عدم پاسخگویی به نوعی صحت این خبرها را در ذهن مخاطبان تقویت کرد
تا اینکه دو مجری با سابقه و حرفه ای نوبت شما (پونه قدوسی و سیاوش اردلان) بدون هیچ دلیل و توضیحی از این برنامه حذف شدند.
در حال حاضر این دو مجری کارهای پشت صحنه را در شبکه بی بی سی پیگیری می کنند.
دو احتمال وجود دارد یکی اینکه خبرهای منتشر شده صحیح بوده و مدیریت شبکه بی بی سی به دلیل رسانه ای شدن این اتفاق مجبور شدند این دو مجری را حذف نمایند.
دوم اینکه خبرهای منتشر شده صحیح نبوده و مدیریت شبکه برای از بین بردن شایعه های موجود مجبور شده این دو مجری را از برنامه نوبت شما حذف نماید. که اگر این باشد نشان از ضعیف بودن مدیریت این شبکه به اصطلاح جهانی است که در مقابل یک شایعه تا این اندازه شکننده بوده و از خود ضعف نشان داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر