۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

انرژی اتمی ایران در شبکه صدای آمریکا

شبکه صدای آمریکا با موضوع انرژی هسته ای ایران در برنامه روی خط از "آلن ایر" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دعوت کرده تا در برنامه حاضر شده و به سوالات مطرح شده پاسخ دهد
جالب اینجاست که آلن ایر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سوالات بینندگان برنامه فقط با عوامفریبی و با حس یکجانبه ایران را به عدم شفافیت در برنامه هسته ای متهم کرد
جالب اینجاست که آلن ایر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این جمله را بسیار تکرار می کرد که " آمریکا با فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران هیچ مشکلی ندارد و این حق ایران هست که انرژی هسته ای داشته باشد اما باید فعالیت های خود را شفاف کند و نشان دهد که به دنبال سلاح اتمی نیست"
به جاست به این چند نکته توجه کرد:
1- به تایید سازمان انرژی اتمی جهان هیچ گونه انحرافی دربرنامه هسته ایران دیده نشده است
2-ایران پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای NPTرا امضا کرده و متعهد شده است که فعالیتهای انرژی هسته ای اش در بکارگیری سلاح های هسته ای نباشد و این درحالی است که رژیم صهیونیستی با توجه به عدم پایبندی به پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای NPT به فعالیتهای تسلیحات اتمی خود ادامه می دهد و به داشتن سلاح اتمی اقرار می کند،آیا از منظر دولتمردان آمریکایی و اروپایی، رژیم صهیونیستی هیچ گونه تهدیدی به حساب نمی آید؟!!!
3- با توجه به پایبندی ایران به اصول ارزشهای انسانی و تایید سازمانها و دولتهای بین المللی به عدم انحراف در فعالیت هسته ایران، آمریکا و کشورهای غربی سعی دارند این مسئله را اهرم فشاری قرار دهند برای تحت فشار قرار دادن ایران و این درحالی است که آمریکا اولین کشوری هست که از سلاح اتمی استفاده کرده و مردم بی دفاع و بی گناه هیروشیما و ناکازاکی را در ژاپن با فجیع ترین شکل ممکن به قتل رساند.
4-تحریمهای ناشی از فشارهای آمریکا و چند کشور غربی تبعات سنگینی را بر مردم ایران وارد کرده از جمله به مخاطره افتادن سلامت بیماران خاص در کشور به دلیل کمبود داروهای وارداتی و همچنین گرانی های ناشی از تحریمها در زندگی افراد ضعیف جامعه تبعات زیادی از جمله طلاق و بیکاری و ... را داشته که این ناشی از فشارهای غیر انسانی و غیر منطقی دولتمردان آمریکای و کشورهای غربی می باشد آیا این اعمال فشارها بر مردم ایران است یا بر دولتمردان ایران؟!!!
5-آیا جمهوری اسلامی ایران برای آنان یک تهدید به حساب می آید اما داشتن سلاح های اتمی برای خودشان بی خطر است؟!!!
6-آمریکا و کشورهای غربی با توجه به موضوع هسته ای ایران می خواهند از تمامی مراکز اتمی و غیر اتمی ایران بازدید کنند و از هر کجایی که بخواهند تفحص کنند که به نوعی می خواهند با جاسوسی از تمامی مراکز دولتی و غیر دولتی اسرار نظامی ایران را از جمله سایتهای موشکی ایران بدست آورند و چنانچه ممانعتی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران نسبت به بازدید مراکز نظامی باشد ایران را متهم می کنند اینجا مرکز اتمی ایران است که دارند در این مکان سلاح اتمی می سازند....!!!!

صدای آمریکا و یا بهتر بگویم صدای شیطان بزرگ که یک رسانه دولتی آمریکا می باشد با اتخاذ به این موضوع در برنامه "روی خط" چه چیزی را می خواهند ثابت کنند؟!!!
جز این است که در این برنامه فقط جمهوری اسلامی ایران متهم می شود و آمریکا به یک کشور مهربان و دلسوز برای ملت ایران نمایش داده می شود؟!!!...
وطن فروشانی که با چند دلار آمریکا به استخدام شبکه صدای آمریکا و یا همان صدای شیطان بزرگ درآمده اند بدانند فشارهای آمریکا و چند کشور غربی بر ملت ایران باعث شده است زندگی برخی از هموطنانشان به مخاطره بیافتد
اگر چه تمامی ایرانیان تا پای جان بر عزت و حقوق مسلم خود خواهند ایستاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر