۱۳۹۳ دی ۱۱, پنجشنبه

وقتی بی بی سی اخبار را وارونه جلوه می دهد

شبکه بی بی سی که همواره در صدد انعکاس اخبار به سبک و سیاق مقامات لندن است در وقایع مربوط به انتخابات 88 از هیچ نیرنگی دریغ نکرده و طبق وظایف دولتی خود به فریب افکار عموم دست می زند. این نکته در تمامی اخبار و حواشی که از بی بی سی پخش شد به وضوح نمایان است و این رسانه مکار که حضور میلیونی 9دی88 در ایران به مذاقش خوش نیامده با خشم درون خبرپراکنی می کند.
9دی امسال نیز مردم ایران این واقعه تاریخی را زنده نگهداشته و با حضور خود از آرمانهای نظام و انقلاب حمایت دوباره کردند و به همین مناسبت آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه طی سخنرانی از عدم هراس این قوه برای محاکمه سران فتنه خبر داد و اعلام کرد فتنه گران برای ایجاد فتنه ای جدید در صدد محاکمه شدن خود هستند و این در حالی است که اسناد بسیار زیادی برای محاکمه آنان در اختیار است و در فرصت مناسب به این مسئله با جدیت رسیدگی خواهد شد.
بی بی سی به زعم خود نظام جمهوری اسلامی ایران از محاکمه فتنه گران هراس دارد بوق رسانه ای خود را به این سمت گرفته اما دریغ از این نکته که عدم اجرای حکم در مورد سران فتنه امری است که به شورای امنیت ملی واگذار شده و چنانچه مصلحت اقتضاء کند از هیچ فرصتی دریغ نخواهد شد.
اما بی بی سی با وارونه جلوه دادن خبر، افکار مخاطبین خود را فریب داده و با این کار در واقع به مخاطبین خود توهین می کند زیرا که به زعم خود مخاطبین توان تحلیل و برداشت درست از وقایع ندارند و فقط بی بی سی هست که می تواند تحلیل و برداشت دولتی خود را به خورد مخاطب دهد.
تیتر سایت بی بی سی و فیلم ذیل نشان گر این مدعاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر