۱۳۹۳ دی ۱۵, دوشنبه

ذوق زدگی بی بی سی از محاکمه سران فتنه

 از آنجا که بی بی سی همواره در صدد دفاع تمام قد از سران فتنه و روشن نگه داشتن آتش اغتشاشات88 می باشد از هیچ تلاشی برای فضاسازی نسبت به محاکمه سران فتنه فروگذاری نمی کند. لذا این رسانه انگلیسی همسو با دشمنان داخلی تلاش می کند تا دادگاه علنی برای این عناصر فریب خورده ایجاد کند.
با توجه به این مبنا که در جرائم کیفری یک جرم مشهود داریم و یک جرم غیرمشهود نوع مقابله برخورد و محاکمه در هردو متفاوت است به این معنا که اگر ماموری درحین ماموریت شخص مشکوکی را مشاهده کند که در حین ارتکاب جرم است اگر جرم وی مشهود بوده باشد مثلا با قمه قصد ضربه زدن به فرد دیگر و یا کیف قاپی را دارد وظیفه مامور دخالت در صحنه و برخورد قاطعانه هست و در مقابل(جرم غیر مشهود) چنانچه ماموری شخص مشکوکی را مشاهد کند بدون اینکه مقدمات و یا علائم ارتکاب جرم را داشته باشد باید با تحقیق و بررسی و انتقال متهم به کلانتری و تحویل به دادسرا به اتهام وی رسیدگی شود.
یکی دیگر از فرقهای جرم مشهود و غیر مشهود در این است که زمانیکه فرد خاطی جرم مشهود انجام میدهد از آن جهت که مرتکب سلب امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت و غیره شده است طبق قانون مجرم است و علی رغم اینکه شاکی مدعی الخصوص نداشته باشد طبق همین ماده با شکوائیه مدعی العموم باید به جرمش رسیدگی شود.
نکته قابل تامل در این قضایا این است که آیا موسوی و کروبی با تهییج طرفدران خود به اغتشاش و برهم زدن امنیت عمومی جرمشان مشهود است یا غیرمشهود؟!!
جرائم سران فتنه طبق قانون بخاطر جرم مشهود انکارناپذیر است و چنانچه نظام طبق مصالح کشور اغماض کرده و برخورد قاطعانه ای انجام نمی دهد به این معنا نیست که آنان مجرم نیستند و یا اینکه نظام از محاکمه هراس دارد.
بی بی سی که در اغتشاشات فتنه88 سنگ تمام گذاشت و از هیچ شیطنتی فروگذاری نکرد این بار نیز برای ایجاد فتنه ای جدید با نام "محاکمه سران فتنه" سعی دارد زمینه ایجاد فتنه ای جدید راه اندازی کند و در این خصوص با ذوق زدگی از سخنان سخنگوی قوه قضائیه در مورد محاکمه سران فتنه طی خبرفوری و تیتر یک صفحه نخست ذوق زدگی خود را نمایان می کند.
با هوشیاری مردم و مسئولان نظام همانطور که در 9دی88 پاسخ کوبنده به دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده نظام زدند این بار نیز با درایت و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری پاسخ قاطعی به دشمنان نظام و انقلاب خواهند داد.
 زهر دشمن بی بی سی فتنه محاکمه



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر