۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

توهین خبرنگار بی بی سی به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران+سند

 مهرداد فرهمند خبرنگار بی بی سی فارسی در صفحه فیس بوک خود با توهین وقیحانه به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نوشت:
"برای اینکه باخت امروز تیم ملی در برابر عراق را «خفت بار» توصیف کنیم نه نیازی به اطلاعات کافی برای نقد فنی بازی فوتبال هست و نه اصلا نیازی هست که حتی بازی را تماشا کرده باشیم (مثل من که تماشا نکردم) بلکه مقایسه امکانات دو کشور کافی است تا به این نتیجه برسیم که حتی اگر داور تمام بازی را ناعادلانه و به نفع عراق سوت می زد و حتی اگر سه بازیکن ایران، از جمله دروازه بان از بازی اخراج می شدند، هر نتیجه ای کمتر از ده هیچ برای ایران خجالت آور بود. خجالت دارد که بازیکنی که کم از بورشه سوار نمی شود و بول هنگفت و بودجه مملکت به بایش ریخته شده، از بازیکنی ببازد که وقتی از خانه بیرون می رود نمی داند زنده بر می گردد یا نه، کشورش تجزیه شده، اصلا چیزی به عنوان دولت و امکانات و بودجه در آن معنی ندارد و با خشنترین ابنای بشر در حال جنگ است. نمی دانستم (چون اصلا برایم اهمیت ندارد) که عراق در سال 2007 قهرمان آسیا شده. امروز که فهمیدم می گویم که واقعا اگر چنین بوده باید مجسمه بازیکنان تیم فوتبال عراقی را از طلا بسازند (بول طلا را هم از بازیکنان تیم ملی ایران بگیرند) و در استادیوم آزادی نصب کنند."
مهرداد فرهمند که نه در عرصه فوتبال و نه در عرصه ورزش شناخت و سررشته ای دارد با نادیده گرفتن زحمات بازیکنان تیم ملی ایران دهان به هتاکی و یاوه گویی باز کرده است.
این درحالی است که در بازی بین ایران و عراق همه کارشناسان فوتبال اتفاق نظر دارند که ایران تمام سعی و تلاش خود را کرد و علی رغم حذف یکی از بازیکنان با 10نفر توانست بازی را شجاعانه به پنالتی بکشاند.
این خبرنگار وطن فروش که در انعکاس اخبار مربوط به جنایات داعش با تاسی از آیین نامه بی بی سی اسلام هراسی را سرلوحه خط خبری خود گرفته و پیشینه خود را در وفاداری به شبکه انگلیسی بی بی سی به نمایش گذاشته است این بار زبان به هتاکی علیه جامعه ورزشی گشوده است.
نکته مهم اینکه دوستان این خبرنگار در صفحه فیس بوک پاسخ دندان شکنی به او داده اند تا از این پس در مسائلی که سررشته ای ندارد سخن نگوید.
 زهر دشمن بی بی سی اعتراض فیس بوک مهرداد فرهمند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر