۱۳۹۴ تیر ۲۵, پنجشنبه

خبرنگار BBC و فاحشه‌خانه‌های وین

اختصاصی
به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ:
«فرداد فرحزاد» خبرنگار و مجری پرحاشیه «بی‌بی‌سی فارسی» که به‌گفته خود برای پوشش مذاکرات هسته‌ای دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران و گروه ۵+۱ به شهر وین اتریش رفته، با ابراز خوشنودی و رضایت از حضور در شهر وین، در صفحه فیسبوک خود تصویر یکی از فاحشه‌خانه‌های معروف شهر وین را منتشر کرد.
«فرداد فرحزاد» در روزهایی که به بهانه تهیه خبر و گزارش به وین رفته، هیچگونه گزارشی تهیه و در «بی‌بی‌سی فارسی» پخش نکرده است.
تصویر از صفحه فیسبوک «فرداد فرحزاد»
تصویر از صفحه فیسبوک «فرداد فرحزاد»
چند روز پیش خبرگزاری انگلیسی «رویترز» طی گزارشی از حاشیه مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ ، نوشت: “اگر فکر می‌کنید که این روزها جمعیت دیپلماتها، مقامات، ماموران امنیتی، تحلیلگران و خبرنگاران در وین، و در جریان مذاکرات اتمی ایران، فقط کار می‌کنند، سخت اشتباه می‌کنید …”
در گزارش «رویترز» به نقل از مسئول یک فاحشه‌خانه در شهر وین ادعا شده که هرگاه گروه کشورهای ۵+۱ برای مذاکرات به این شهر می‌آیند کار آنها رونق بیشتری می‌گیرد و کارو کاسبی‌اش سکه می‌شود و از شرایط موجود راضی‌ است.
در ادامه این گزارش آمده است: “… مدیر این فاحشه‌خانه حاضر نشد هویت مشتریان خود را فاش کند، اما با خوشحالی گفت هرچه این مذاکرات بیشتر طول بکشد او راضی‌تر خواهد بود. بعضی از خبرنگاران هم از اینکه این دور از مذاکرات در وین برگزار می‌شود راضی‌تر هستند…”
«رویترز» در این گزارش طی مصاحبه با یک خبرنگار ایرانی که نامش را فاش نکرد، ادعا کرد برخی از این خبرنگاران به فاحشه‌خانه‌های وین رفت و آمد دارند. فاحشه‌خانه‌ها در اتریش قانونی هستند، و این روزها برای راضی کردن مشتریان تخفیف‌های ویژه هم می‌دهند.
«امپراتوری دروغ» چند روز پیش‌بینی کرده بود که احتمالاً خبرنگار رویترز خبرنگاران رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه مانند «بی‌بی‌سی فارسی» و امثالهم را با خبرنگاران ایرانی استفاده گرفته و با آنها مصاحبه کرده‌اند که اکنون با تصویر منتشر شده در صفحه فیسبوک «فرداد فرحزاد» این احتمال تقویت می‌شود.
«فرزاد فرحزاد» در کنار هتل کوبورگ وین، محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای
«فرزاد فرحزاد» در کنار هتل کوبورگ وین، محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای
گفتنی است، «فرداد فرحزاد» چند سال پیش به‌سبب ارتباطات پشت‌پرده با «صادق صبا» مدیر تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی، بدون هیچ‌گونه سابقه کاری مشخصی به این تلویزیون پیوست.
در سالهای اخیر خبرهای متعددی از فساد اخلاقی وی منتشر شده و شرایط به‌نحوی‌ست که بسیاری از زنان شاغل در بی‌بی‌سی از او دوری می‌کنند و ترجیه می‌دهند با وی همکاری نکنند.
حضور خبرنگاران «بی‌بی‌سی» در بارهای وین.
حضور خبرنگاران «بی‌بی‌سی» در بارهای وین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر