۱۳۹۲ بهمن ۷, دوشنبه

بده بستان آقای تابلو با بهائی ها +ضمیمه ویدیویی

مدیر تلویزیون ماهواره ای ایران فردا بخش قابل توجهی از خروجی رسانه خود را به تبلیغ برای فرقه جعلی بهائیت اختصاص داده است.



 
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" چهره شناخته شده ضدانقلاب که ارتباط عمیق و دیرینه ای با سرویس جاسوسی انگلیس (MI6) دارد، قریب به یک سال پیش با پشتیبانی مالی دربار عربستان سعودی اقدام به راه اندازی تلویزیون ماهواره ای «ایران فردا» نمود.
 
نامبرده که تا پیش از افتتاح ایران فردا، به تناوب در رسانه های مختلف اپوزیسیون حضور می یافت و به تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران می پرداخت، بعد از راه اندازی شبکه مورد اشاره و در اختیار گرفتن مدیریت آن، عمده مأموریت خود (شامل سیاهنمایی، شایعه پراکنی، سناریوپردازی ضد نظام اسلامی، تطهیر دیکتاتورهای مرتجع منطقه، توجیه سیاست های استکباری، تقویت صهیونیسم، ترویج فرقه های انحرافی و...) را از دریچه دوربین ایران فردا پی می گیرد.
 
نوری زاده البته به دلیل تسلط به زبان های انگلیسی و عربی، همچنان در رسانه هایی همچون «بی بی سی» (عربی و انگلیسی) «الجزیره» (عربی و انگلیسی) «العربیه» و غیره در هیأت کارشناس مسائل ایران حاضر می شود و به صورت طوطی وار، تحلیل های دیکته شده از جانب سرویس های امنیتی بیگانه را تکرار می کند.
 
 
اما بهانه تنظیم گزارش پیش رو، تشدید روزافزون فعالیت های تبلیغاتی این عنصر تابلودار در حمایت از فرقه ضاله بهائیت می باشد.
 
حضور پررنگ علیرضا نوری زاده در محافل و مجالس علنی بهائی ها، دعوت های متعدد شبکه های ماهواره ای از وی برای شرکت در برنامه هایی که برای احیای فرقه یادشده تولید می شوند، پذیرایی مکرر او از عناصر رسانه ای جامعه بهائیت در تلویزیون ایران فردا، دفاع تمام قد و سفت و سخت نامبرده از چهره ها و تشکل های مافیایی جامعه بهائیت در داخل و خارج ایران، حملات پرشدت وی به روحانیت شیعه در جهت پشتیبانی از آئین ضاله و... همه و همه حاکی از نوعی ارتباط سیستماتیک بین نوری زاده و این فرقه دست پرورده استعمار است.
 
 
ویدیو: سنگ تمام نوری زاده برای فرقه بهائیت
 
 
ابراز ارادت ویژه مدیر تلویزیون ماهواره ای ایران فردا به بهائی ها، از طرفی شائبه تمایل و گرایش قلبی وی به آئین ساختگی بهائیت را تقویت می کند و از دیگرسو این گمانه را قوت می بخشد که نوری زاده به طمع بهره مند شدن از حمایت های مالی جامعه ثروتمند بهائی، بخش قابل توجهی از خروجی رسانه خود را به تبلیغ برای آنان اختصاص داده است.
 
 
گفتنی است همین رویکرد فرصت طلبانه عینا در عملکرد علیرضا نوری زاده در قبال "صهیونیسم" و "وهابیت" نیز قابل ردیابی است که در مجال های آتی بدان خواهیم پرداخت.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر