۱۳۹۲ بهمن ۱, سه‌شنبه

وقتی علیرضا نوري زاده جنايات منافقین را افشا می کند!


«نيروهاي مجاهدين خلق دربست به بغل صدام رفتند. آن هم در اوج جنگ ايران و عراق و زمانيكه دشمن به خاك ايران حمله كرده بود اين ها رفتند و با دشمن نشستند.»

 
به گزارش سرويس سياسي جام نيوز، «عليرضا نوري زاده» مدير و مجري شبكه ضد انقلاب «ايران فردا» در برنامه سياسي خود از جنايات و خيانت «سازمان مجاهدين خلق» پرده برداشت.
 
وي در ابتداي برنامه گفت:‌ «در زمان جنگ، مسعود رجوي از صدام، توپ و تانك و موشك و غيره مي گرفت و جاي دوست را به دشمن نشان مي داد. تله مي گذاشتند كه هواپيماهاي عراقي آن جا را منهدم كنند كه تعداد تلفات ايران بيشتر شود.»

این فعال ضدانقلاب که سیاست مشترکی با منافقین در راستای دشمنی با ایران را دنبال می کند، ضمن نفي سازمان بودن اين گروهک اضافه كرد:‌ «تشكيلات مجاهدين يك سازمان نيست بلكه يك تجارت خانه است و يك عده دور هم جمع شده اند و پول كافي هم دارند و مشغول تجارت در بانك ها و شركت هاي خارجي و فرودگاه هاي آفريقايي هستند.»

نوری زاده خاطر نشان كرد:‌ «نيروهاي مجاهدين خلق دربست به بغل صدام رفتند. آن هم در اوج جنگ ايران و عراق و زمانيكه دشمن به خاك ايران حمله كرده بود اين ها رفتند و با دشمن نشستند.»

مجري برنامه ضمن حمايت از اعضاي زيردستي مجاهدين خلق که همدست جنایات اعضای ارشد این گروهک هستند، یادآور شد:‌ «اين طفلك ها نه جاي درستي  و نه امكانات درستي در اختيار دارند. اما رهبر گروه (رجوي) درجاي امن و نرم راحت زندگي مي كند و همسرش (مريم رجوي) هم در پاريس مشغول زندگي خودش است.»
 
علیرضا نوری زاده البته یادآور نشد وی و همکاران او نیز در بغل دشمنان این مرزو بوم غلطیده اند و همان راهی را که گروهک تروریستی منافقین می رود را سپری می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر