۱۳۹۲ دی ۱۴, شنبه

عکس لو رفته از اتاق خواب مجری شبکه من و تو+ عکس

مجری شبکه جم: بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده، قبل از هرگونه اراجیفی، نگاهی به سابقه اخلاقی و زندگی خود بیندازد. کسی که با افتخار عضویتش را در گروه همجنس بازان بریتانیا جار می زند، نمی تواند نقش خوبی در متهم کردن دیگران بازی کند!»

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از بولتن نیوز، در پی افشاگری امیدخلیلی، مجری شبکۀ«من و تو» علیه سعید کریمیان، مدیر شبکه جم و تداوم اختلافات بین این دو شبکه ضدانقلاب اینبار مدیر شبکه جم طی بیانیه ای امید خلیلی را فردی یاوه گو خواند.
 
 سایت صیهونیستی آزادگی که توسط ضدانقلاب خارج نشین اداره می گردد در حمایت از سعید کریمیان، بیانیه وی را پوشش داد.
مدیر شبکه جم در وبسایت شخصی خود امید خلیلی را فردی بیمار خواند و نوشت: «آدمهایی هستند بیمار و مریض که فکر می کنند با تخریب افکار عمومی می توانند کینه خود را پوشش دهند و به هدفشان برسند.»

سعید کریمیان با کنایه به رقابت ناسالم دیگر رسانه ها با گروه جم، ضمن انتشار عکس خصوصی مجری شبکه من و تو، امید خلیلی را فردی همجنس باز معرفی کرد و در پایان چنین نوشت: «بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده است قبل از هرگونه اراجیفی نگاهی به سابقه اخلاقی و زندگی خود بیندازد. کسی که با افتخار عضویتش را در گروه همجنس بازان  بریتانیا جار می زند، نمی تواند نقش خوبی در متهم کردن دیگران بازی کند!»
گفتنی است مدتی پیش امید خلیلی به بهانه کارشکنی های سعید کریمیان در مورد پخش فرکانس شبکه من و تو در یاه ست افشاگری گسترده ای را علیه مدیر شبکه جم انجام داد و وی را فردی کلاهبردار و متجاوز دانست.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر